HubSpot-nyheter fra mai
Hvilke nyheter og oppdateringer kom HubSpot med i mai da tru? La oss ta en titt!
AI-drevne verktøy i HubSpot
HubSpot satser stort på generativ AI og har lansert noen ordentlig kule verktøy. Og det finnes godbiter for flere av avdelingene i organisasjonen din. Her får du en rask introduksjon til noen av mine favoritter.
Skreddersy CTA-ene dine med HubSpot
En CTA (Call to action) er et grafisk element eller tekst, ofte i form av en knapp som du kan bruke på nettsiden eller bloggen din for å veilede leserne og fortelle dem hva de skal gjøre videre. En god CTA er nødvendig for å konvertere lesere til ...
Spennende HubSpot-nyheter fra april
Sommeren banker på døren og det er på tide med en oppdatering på hvilke nyheter HubSpot kom med i april.
Hvordan setter du opp et skjema i HubSpot?
Skjema-funksjonen i HubSpot er en effektiv måte å samle informasjon fra dine besøkende, enten formålet er leadsgenerering, kundeservice eller å motta tilbakemeldinger. Funksjonen er faktisk en av de eldste HubSpot har, men jeg opplever at den ofte ...
De viktigste HubSpot-nyhetene fra mars
HubSpot kommer alltid med mange oppdateringer, og mars var intet unntak. De har til og med lansert en helt ny hub – nemlig Content Hub. Det må vi selvfølgelig snakke om. Jeg har også valgt ut 5 andre nyheter jeg syns alle burde få med seg.
Nyheter fra HubSpot: Forms
Den kanskje eldste funksjonen i HubSpot får seg endelig et lite løft! 2024 blir året da Forms skal bli nytt. Jeg tok en titt på HubSpot Admin HUG i påsken, hvor alle deltakere fikk en gjennomgang fra Ian Mc Donald som er Product Manager. PS: Dette ...
Dette bør du vite om HubSpot Prospecting
Har du tatt i bruk Prospecting i HubSpot ennå? På Inbound 2023 slapp HubSpot i kjent stil flere produktnyheter. Den største var kanskje Prospecting, som ble introdusert som en ny arbeidsflate optimalisert for salgsavdelingen. Nå har det gått et ...
5 tips for å skreddersy HubSpot til din bedrift
I en verden hvor tilpasning er nøkkelen til suksess, gir HubSpots Custom Objects en unik mulighet til å gjøre CRM-systemet fleksibelt og tilpasset til bedriften din. Custom Objects lar deg gå utover standardobjektene contacts, companies, deals og ...
Slik er HubSpot sin nye prismodell
HubSpot har endret prismodellen for nye kunder fra 5. mars 2024. Den viktigste endringen er at prisene nå i stor grad baseres på antall brukere. Alle som kjøper HubSpot vil fra nå av omfattes av den nye prismodellen.