1. CRM Data Backup
HubSpot lanserer muligheten for å eksportere en sikkerhetskopiering av dataen i portalen din! Før har man kun hatt mulighet til å eksportere et og et objekt av gangen. Nå skal man kunne eksportere all data på contacts, companies, deals, tickets, custom objects, products, calls, og tasker i en og samme CSV-fil!
* Foreløpig i privat beta. Det vil være tilgjengelig for alle betalte lisenser, og man kan gjøre en sikkerhetskopiering i uka. For Enterprise-lisenser kan man gjøre det en gang i døgnet.
2. Limits Tracking Tab
HubSpot har en grense på antall records du kan ha i portalen din, custom properties, association labels med mer. Det er kanskje ikke et stort problem for de fleste portaler, men jeg har hatt flere kunder med store portaler hvor dette har vært aktuelt.
Frem til nå har man måtte følge med på antallet records selv. Nå har HubSpot lansert et bestemt sted hvor du kan følge med på antallet, som de kaller Limits Tracking Tab.
Det gjør det lettere for deg å ha kontroll! I tillegg fortsetter HubSpot å sende varsel til Super Admins når man når 80% og 100% av antallet.
* I public beta, tilgjengelig for alle betalte lisenser.
3. Updated Property Creation & Editing Experience
HubSpot har gjort en oppfriskning på hvordan det oppleves å lage eller endre på properties. Den største forskjellen er nok at man nå gjør det i et heldekkende bilde, istedenfor i margen til høyre. HubSpot mener selv at den viktigste forskjellen er at man nå unngår unødvendige klikk og at prosessen skjer mer i et og samme bilde.
* Foreløpig i public beta, tilgjengelig for alle lisenser.
Verdt å nevne
- HubSpot har refreshet hvordan line items ser ut for qoutes og deals, uten at det har gitt store endringer. Oppdatert for alle lisenser.
- CRM filtre i rapporter har nå endret plassering til toppen. Det for at det skal være mer likt filtre på tvers av andre steder i HubSpot. Foreløpig i private beta, tilgjengelig for alle lisenser.