Du har en firmablogg med mange besøkende, men få av dem blir til potensielle kunder. Høres det ut som deg, bør du sjekke ut denne oppskriften. Her viser jeg deg steg for steg hvordan du øker konverteringsraten på de eldre blogginnleggene dine, og får mer ut av de innleggene som drar folk inn til nettsiden din.
Optimaliser fortiden: Slik øker du konverteringsraten på blogginnlegg
Av Rune André Reiakvam 21. desember 2018
Temaer: innhold, økt konvertering, CTA, økt konverteringsrate
Øk konverteringer med skjema i stedet for CTA i bunnen av blogginnlegg
Av Hanne Sofie Hammer 11. august 2017
Beste praksis i inbound marketing er å inkludere en Call-to-Action (CTA) i bunnen av hvert blogginnlegg for å konvertere besøkende til leads. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kan øke konverteringsraten på blogginnleggene dine ved å erstatte CTA-en med et skjema.
Temaer: økt konvertering, CTA, økt konverteringsrate