«Du kom inn i mitt liv en kald vinterdag i februar for fire år siden. En felles bekjent introduserte oss, og det var litt kleint til å begynne med. Du kom fra et helt annet miljø, og jeg var ikke helt sikker på om vennene mine ville like deg. Med litt tid og innsats fra flere ble du bare bedre og bedre, og jeg ble hodestups forelsket. Du var sexy! Vi hadde fire herlige år sammen. Du utviklet deg sakte og sikkert, ble mer og mer moden. Jeg kjente deg ut og inn, og vårt forhold var befriende og uproblematisk. Men en dag skjedde noe som endret på vårt gode forhold ...
Les mer ›Hjertesukk fra en webredaktør: Når kjærligheten til publiseringsverktøyet dør
Av Anett Gunnerud 21. mai 2019 | 2 minutter lesetid
Temaer: innhold, webutvikling, websider, prosjektledelse
Dette kjennetegner selskapene som lykkes med inbound marketing
Av Geir Andreas Vigre Kirkeberg 19. februar 2019 | 4 minutter lesetid
Mange opplever stor suksess, mens andre sliter med å se resultater. Hvorfor er det sånn? I dette blogginnlegget deler jeg mine erfaringer, som konsulent, om hva som kjennetegner de selskapene som får inbound marketing til å fungere.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, inbound sales, prosjektledelse
Prosjektledertips fra en erfaren markedsfører
Av Hanne Marthinsen 4. desember 2018 | 3 minutter lesetid
Jeg har jobbet i MarkedsPartner i 11 år. Jeg er utdannet innen markedsføring og ble først ansatt i selskapet som markedskoordinator. Etter kort tid dukket det opp flere og nye muligheter, og jeg har gjennom årene hatt mange ulike roller. Alt fra å bistå kunder med å skrive innhold til web til å være prosjektleder for redesign av nettsteder og nytt intranett til rørleggerkjeden VB.
Les mer ›Temaer: markedsføring, prosjektledelse, prioriteringsutfordringer