Hva er et «oppgavekart», og hvorfor trenger du det i markedsføringen?

Av Tønnes Sannem Heian 10. juni 2014 | 1 minutter lesetid

 

Det finnes mange gode metodeverk for strategisk planlegging av markedsføring, og minst like mange dyktige rådgivere. De fleste bedrifter har utvilsomt mye å vinne på å involvere en utenforstående strategisk rådgiver for å prioritere de riktige tingene.

Les mer ›

Temaer: markedsstrategi, markedssjef, markedsaktiviteter, markedsplan

Hendelsesutløst markedsføring – kilden til unike kundeopplevelser

Av Tønnes Sannem Heian 4. desember 2013 | 2 minutter lesetid

 

For å skape unike kundeopplevelser som kundene snakker om må vi tilby noe «uventet etterlengtet». «Uventet etterlengtet» betyr at vi gir kunden noe som de ikke forventer å få.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, kommunikasjon, markedsaktiviteter, kundeopplevelse

Er du en tiltaksstyrt markedsfører?

Av Tønnes Sannem Heian 5. juni 2013 | 1 minutter lesetid

 

Det finnes mange årsaker til å gjennomføre en markedsaktivitet. Hva baserer du dine valg på?

Les mer ›

Temaer: markedsføring, markedsaktiviteter, strategi, markedsplan

Nyheter på eget nettsted/blogg/sosiale medier: En sjekkliste

Av Elise Hofmo 12. november 2012 | 2 minutter lesetid

 

Mange virksomheter har behov for å publisere nyheter jevnlig, men erfaringsmessig er dette et forsømt område på mange nettsteder. Hensikten med denne sjekklisten er å gi ideer til nyhetssaker som kan publiseres på en virksomhets eget nettsted, blogg eller i sosiale medier.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, tips, sjekkliste, markedsaktiviteter, blogging

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle