Blogginnlegg om markedsaktiviteter
Hva er et «oppgavekart», og hvorfor trenger du det i markedsføringen?
Det finnes mange gode metodeverk for strategisk planlegging av markedsføring, og minst like mange dyktige rådgivere. De fleste bedrifter har utvilsomt mye å vinne på å involvere en utenforstående strategisk rådgiver for å prioritere de riktige ...
Hendelsesutløst markedsføring – kilden til unike kundeopplevelser
For å skape unike kundeopplevelser som kundene snakker om må vi tilby noe «uventet etterlengtet». «Uventet etterlengtet» betyr at vi gir kunden noe som de ikke forventer å få.
Er du en tiltaksstyrt markedsfører?
Det finnes mange årsaker til å gjennomføre en markedsaktivitet. Hva baserer du dine valg på?
Nyheter på eget nettsted/blogg/sosiale medier: En sjekkliste
Mange virksomheter har behov for å publisere nyheter jevnlig, men erfaringsmessig er dette et forsømt område på mange nettsteder. Hensikten med denne sjekklisten er å gi ideer til nyhetssaker som kan publiseres på en virksomhets eget nettsted, blogg ...