Vet du om dine prosesser er kundedrevne eller kun selskapsstyrte? For å illustrere forskjellen skal jeg fortelle en liten historie rundt dette viktige temaet. Historien handler om Svein. PS: Jeg presenterte dette under Inbounddagen 2022 så hvis du heller vil se video kan du bla nederst i innlegget.
Les mer ›Kundedrevne prosesser gir bedre kundeopplevelser
Av Carina Johansson Nyvoll 13. desember 2022 | 6 minutter lesetid
Temaer: kundereiser, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon
5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen
Av Siri Enoksen 5. januar 2021 | 4 minutter lesetid
Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre bedrifter er stor og forbrukerne er klar over det. Kundeoppfølgingsprosessen må fange oppmerksomheten til målgruppen din på en slik måte at kunden ser seg "nødt" til å bli værende. Ingen andre kan måle seg med den oppfølgingen de får hos "deg". Her er fem typer e-poster som kan hjelpe deg i kundeoppfølgingsprosessen:
Les mer ›Temaer: kundeservice, e-postmarkedsføring, kundereiser, kundeopplevelse, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon