Kundedrevne prosesser gir bedre kundeopplevelser

Av Carina Johansson Nyvoll 13. desember 2022 | 6 minutter lesetid

Vet du om dine prosesser er kundedrevne eller kun selskapsstyrte? For å illustrere forskjellen skal jeg fortelle en liten historie rundt dette viktige temaet. Historien handler om Svein. PS: Jeg presenterte dette under Inbounddagen 2022 så hvis du heller vil se video kan du bla nederst i innlegget.

Les mer ›

Temaer: kundereiser, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon

5 ideer til e-poster i kundeoppfølgingsprosessen

Av Siri Enoksen 5. januar 2021 | 4 minutter lesetid

Kundereiseorientert kommunikasjon kan foregå på tvers av kanaler og enheter, men dagens forbrukere forventer sømløse og hyperpersonifiserte brukeropplevelser når de kommuniserer med merkevarer. Konkurransen om oppmerksomhet fra deg og andre bedrifter er stor og forbrukerne er klar over det. Kundeoppfølgingsprosessen må fange oppmerksomheten til målgruppen din på en slik måte at kunden ser seg "nødt" til å bli værende. Ingen andre kan måle seg med den oppfølgingen de får hos "deg". Her er fem typer e-poster som kan hjelpe deg i kundeoppfølgingsprosessen:

Les mer ›

Temaer: kundeservice, e-postmarkedsføring, kundereiser, kundeopplevelse, kundeoppfølgingsprosessen, kundereiseorientert kommunikasjon

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle