De fleste som har forsøkt bannerannonsering i ordets tradisjonelle betydning kjenner til utfordringene med å skape oppmerksomhet, nå de riktige kontaktene og ikke minst stimulere til handling.
Av Tønnes Sannem Heian 9. desember 2013 | 1 minutter lesetid
De fleste som har forsøkt bannerannonsering i ordets tradisjonelle betydning kjenner til utfordringene med å skape oppmerksomhet, nå de riktige kontaktene og ikke minst stimulere til handling.
Temaer: markedsføring, annonsering, kampanje, internettmarkedsføring, oppmerksomhet
Av Tønnes Sannem Heian 5. august 2013 | 1 minutter lesetid
Vi husker alle de elevene som rakk opp hånda i timen, uten egentlig å vite hva de ville eller burde si. Det ga dem sjelden positiv uttelling i karakterboka. De fikk kanskje litt mer oppmerksomhet rundt sin person enn sine medelever de første par ukene etter sommerferien, men så sluttet både klassen og læreren og forvente at det skulle komme noe interessant fra den kanten.
Les mer ›Temaer: kommunikasjonsstrategi, kommunikasjon, annonsering, konvertering, B2B, internettmarkedsføring
Av Tønnes Sannem Heian 11. februar 2011 | 1 minutter lesetid
Hva tror du en internettbruker som søker ”reise Egypt” i Google denne uken egentlig er ute etter? Jeg tipper i hvert fall at det er svært få som planlegger å reise til Egypt før situasjonen er avklart og stabilisert. Per dags dato er vel de fleste norske turister hentet hjem, og UDs reiseråd fraråder reiser til Egypt som ikke er strengt nødvendige.
Les mer ›Temaer: PPC, markedsføring, søkemotormarkedsføring, SEM, konvertering, internettmarkedsføring, Google Adwords
Av Tønnes Sannem Heian 7. februar 2011 | 2 minutter lesetid
Har du en profil på LinkedIn? Det er i så fall en av ca. 400 000 andre norske LinkedIn profiler. I likhet med deg har de oppgitt opplysninger om bransje, selskapsnavn, stillingstittel, kjønn og alder. I Europa er det registrert over 22 millioner profiler.
Les mer ›Temaer: PPC, markedsføring, annonsering, internettmarkedsføring, Google Adwords, markedskommunikasjon, LinkedIn
Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.
Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no
Tlf: 950 11 700
www.markedspartner.no
kundestotte@markedspartner.no
Medarbeidere ›
Personvern og vilkår ›
Kalnesveien 5,
1712 Grålum
Kart/veibeskrivelse
Nydalsveien 12 A,
0484 Oslo
Kart/veibeskrivelse