Vi er en stadig voksende fanskare av overbeviste inbound-markedsførere. Vi produserer godt innhold for kundene våre, og vi bruker innsikt og teknologi til å understøtte våre valg. Vi hjelper og veileder i stedet for å forstyrre og mase. Vi deler raust av våre erfaringer og skryter til og med av konkurrenten når det er høvelig. Kundene strømmer til våre digiale kanaler, og vi passer på å drive dem videre nedover i kjøpstrakten med stadig mer tilpasset innhold. Spørsmålet er om vi snakker altfor mye til den analytiske halvdelen av hjernen og glemmer den emosjonelle?
Les mer ›Hvorfor historiefortelling også fungerer i digital markedsføring
Av Espen Nordal 12. januar 2017 | 4 minutter lesetid
Temaer: markedsføring, digital markedsføring, inspirasjon, reklame, innhold
Hvorfor firmabloggen handler mer om sjekking enn om salg
Av Espen Nordal 25. september 2015 | 4 minutter lesetid
Sjekking er et vanskelig fag. Noen har naturlige ferdigheter og får napp nesten uansett hvilke omstendigheter som rår. Andre står forundret rundt og tenker at ”jammen jeg er jo mye kjekkere enn han”. Atter andre kjører bulldoser og nærmest tvinger det utvalgte objektet til å vise interesse.
Les mer ›Temaer: tips, inspirasjon, blogging, innhold
Da min sjef og kollega Stig Hammer spurte oss om vi kunne tenke oss å ta gratis videreutdanning ved et hvilket som helst universitet i USA etter mitt valg, takket jeg umiddelbart ja. Men i stedet for en flybillett og en neve dollars, fikk jeg en link til et nettsted som het coursera.org.
Les mer ›Temaer: tips, inspirasjon
Glava Tour, Norges største sykkelritt, er i byen i dag. I MarkedsPartner er noen av oss godt over middels sykkelinteresserte, og resten har nok blitt lett smittet gjennom arbeidet vi gjør med Team Sepura.
Les mer ›Temaer: inspirasjon