Blogginnlegg om datakvalitet
Hva bør egentlig et skjema inneholde?
Hovedformålet med skjemaer i markedsføring er å drive leadsgenerering, bidra til kundesegmentering, støtte kundereisen og tilrettelegge for personalisert kommunikasjon. Ved å samle inn informasjon, kan du tilby mer målrettet og relevant innhold til ...
Hvordan ta inbound marketing til neste nivå med data og CRM
På Inbound-dagen forrige uke holdt jeg, og min kollega Tom Kristian, et foredrag om hvordan du kan forbedre markedsføringen din ved å bruke data og CRM riktig. I dette blogginnlegget oppsummerer jeg de viktigste punktene. Hvis du heller vil se det ...
Bruk sommeren til å få god datakvalitet
Nå som ferien nærmer seg blir det som regel litt mindre å gjøre hos oss markedsførere. Hvis du skal jobbe i sommer har jeg noen tips til ting du kan gjøre for å forbedre datakvaliteten i CRM-systemet ditt – som du kanskje ikke har tid til ellers.