Er du klar for det kommende året?

Av Helene Nissen 4. november 2021

27. oktober hadde vi en digital konferanse for deg som var klar for å legge 2021 bak deg – «Ikke vær redd for 2022». På konferansen ble det gitt råd om blant annet B2B-trender, bærekraft, Online Community, retorikk og SEO fra noen av Norges beste på temaene.
Les mer ›

Temaer: SEO 2021, Digital konferanse 2021, Bærekraft

SEO i 2021: Hvor relevant er innholdet for autoritet?

Av Tove Eggen 24. desember 2020

Søkemotoroptimalisering er umulig vanskelig uten innhold. Og innhold som ikke er forankret i en overordnet digital strategi er like nytteløst som å sende ut julekort uten å adressere konvolutten. Derfor vil de fleste innholdsstrategier omhandle metoder for å nå potensielle kunder basert på nøkkelordanalyser, personas og kjøpsintensjon. Støttet av inbound-marketing, kartlegging av kundereiser og innholdsmarkedsføring. Det er sånn innholdet når fram til de som kan ha nytte av det du skriver. Hvis innholdet i tillegg gir leseren verdi i form av nytte og innsikt, kan det være motivasjon nok til å trigge kjøp.

Les mer ›

Temaer: SEO, innholdsstrategi, content marketing, innholdsmarkedsføring, digitalisering av kundereisen, SEO 2021

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen