— Nå er det essensielt å kommunisere at bedriften din er open for business

Av Tove Eggen 20. mai 2020

Når det har gått hull i båten, og vann siver inn er det kun én ting å gjøre; Fikse båten — øse ut vannet, finne hullet og tette det igjen. Bare da kan du løfte blikket, og legge en plan for hvordan du skal komme deg til havn.

Les mer ›

Temaer: merkevarebygging, hvordan markedsføre etter korona, smb

Den ultimate logotesten

Av Espen Nordal 31. oktober 2019

Forleden var jeg uvitende deltaker i et testpanel. Merkevaren som skulle testes møtte meget krevende konkurranse. Tiden min var knapp, og jeg var ufokusert – den logoen som mest effektivt kunne påkalle min oppmerksomhet, formidle noen verdier og trigge en handling, ville stikke av med seieren.

Les mer ›

Temaer: merkevare, merkevarebygging

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen