Hvordan skremme bort kjøpeklare kunder i løpet av 5 dager

Av Hans Viken Sunde 3. juni 2021

I forrige uke avsluttet jeg et langvarig forhold til en leverandør jeg har brukt titusenvis av kroner på å handle hos, og som jeg sannsynligvis ville brukt titusener mer hos i årene som kommer. De vet det ikke enda, men jeg har handlet der for siste gang. Prisene er konkurransedyktige, produktene gode, og kundereisen så spektakulært provoserende at den bør modelleres av alle som har for mange kunder og ønsker seg lavere omsetning. Inspirert av dette har jeg samlet mine beste tips for deg som ønsker å mislykkes med digitale kundereiser.

Les mer ›

Temaer: kundetilfredshet, digitalisering av kundereisen, kundereiser, Friksjoner i kundereisen, kundeopplevelse, kundereisen

Hvordan øke lønnsomheten ved å jobbe med kundereiser?

Av Tone Hammer 4. juni 2020

I mange bedrifter er det mer lønnsomt å forbedre kundereiser enn å hente nye kunder. Likevel tror jeg det er lite fokus på det, og mange tenker at kundereisen er slutt når kunden har fått det hun eller han har kjøpt. Det betyr tapte mulige inntekter. For å unngå det, bør du bli mer opptatt av kundereiser, og analysere hvert eneste steg på reisen.

Les mer ›

Temaer: kundetilfredshet, kundereise, kundereiser

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen