HubSpot sin årlige konferanse INBOUND begynner i morgen og det er masse spennende du kan få med deg selv om du ikke skal til Boston. Inbound er en tredagers konferanse dedikert til de nyeste trendene i markedsføring, salg og kunstig intelligens.
HubSpot's INBOUND YouTube-kanal har en tredagers livestream hvor du kan få med deg over 30 ulike foredrag! HubSpot oppfordrer til å følge med live for den fulle opplevelsen, men livestreamen er tilgjengelig frem til 18. oktober hvis du ikke rekker å se alt du vil direkte. Her kommer en oversikt over når de ulike foredragene sendes i norsk tid og litt hva de handler om så du lett kan legge dine favoritter i kalenderen. Enjoy!
Onsdag 18. september
Livestream fra onsdag 18. september finner du her. Her en full oversikt over når de ulike foredragene sendes i norsk tid og litt hva de handler om. Finner du noe som ser spennende ut? Legg det inn i kalenderen! ✨
1. HubSpot Spotlight: Kl. 15.30 – 16.45
Det første og kanskje viktigste foredraget på Inbound! Det er alltid verdt å få med seg HubSpot Spotlight. Her får du både CEO Yamini Rangan, co-founder og CTO Dharmesh Shah og Executive Vice President Andy Pitre. De inntar hovedscenen for å dele de nyeste trendene og annonsere hvilke nyheter og innovasjoner HubSpot kommer med.
2. Leveraging Your Data for Growth – 17.30 – 18.00
Få med deg hva som er nytt i Operations Hub i år, viktigheten av operativ programvare og HubSpot sin visjon for fremtidig databehandling.
3. How to Transform Storied Organizations – kl. 18.00 – 18.30
For å kunne endre institusjoner, er det viktig at lederne forstår organisasjonens sjel. I denne samtalen snakker presidenten for Morehouse College, David A. Thomas om sin 7-årige reise som leder for en historisk svart høyskole.
4. Transform Your Field Service Calls into Lasting Loyalty 18.30 – 19.00
Hør hvordan HubSpot og Zupers sericeplattform gir serviceteam muligheten til å levere minneverdige opplevelser som skaper lojalitet og driver vekst.
5. Unleashing Your Marketing Team’s Potential with AI 19.00 – 19.30
CMO Zeynep Inanoglu Ozdemir mener at generativ AI kan styrke markedsførere ved å gi dem helt unike evner. Verdien av AI ligger i dens evne til å inspirere og overraske, ikke bare i å øke produktivitet og effektivitet. I denne samtalen får du lære hvordan Zeyneps team bruker AI til å forbedre personlig produktivitet, effektivisere tverrfaglig samarbeid og forstå kundenes behov bedre enn noen gang før.
6. BDRs as Catalysts: Sandler's Key to Sales-Marketing Synergy 19.30 – 20.00
Utforsk en innovativ tilnærming der BDR-er (Business Development Representatives) trives under markedsføringsparaplyen. Lær hvorfor Sandler gikk over til denne modellen og hvordan de bruker kraften i HubSpots Marketing Hub og Sales Hub innenfor dette rammeverket for å fremme kundesentrering, sømløse overganger og berikede kjøpsreiser.
7. Content Is Not King: The New Approach to Content Marketing 20.00 – 20.30
Den gamle metoden med bare å lage innhold fungerer ikke lenger. I løpet av de siste 30 dagene fikk over 94 % av innholdet i Googles indeks 0 besøkende. Og over 58 % av innholdet som ble lastet opp på sosiale medier, mottok ingen engasjement. I denne presentasjonen vil Neil forklare hvordan du kan skille deg ut og lykkes når alle lager innhold.
8. The Importance of a Cohesive Intelligence Strategy 20.30 – 21.00
I denne samtalen møter du en etterretningsekspert og to HubSpot-kunder fra Bitly og Teamwork, som bruker dataforbedring for å drive veksten i selskapene sine. Lær om dataforbedring og hvorfor en helhetlig etterretningsstrategi på tvers av teamene dine er avgjørende for fremtidig vekst i selskapet ditt.
9. The Future of AI Video and Content Generation 21.00 – 21.30
Fremtiden for innholdsproduksjon er AI-generert video. Følg med når HubSpot snakker med HeyGen-medgründer og administrerende direktør Joshua Xu om hvor bransjen er på vei, og hvordan du kan bruke denne nye teknologien til å utvikle virksomheten din.
10. Seamless Success: How HubSpot Evolved the Post-Sale Proces 21.30 – 22.00
Få innsikt i hvordan du lager et vellykket kundesuksessprogram. Denne sesjonen er anbefalt for team som ønsker å utnytte HubSpot til forbedrede strategier for kundesuksess.
11. The Role of Reinvention in Company Building and VC 22.00 – 22.30
Bli med på denne samtalen med Joel Cutler og Paul English, suksessrike gründere og investorer, som deler to tiår med vennskap, samarbeid og profesjonell suksess, som går tilbake til da de sammen grunnla KAYAK (som til slutt ble kjøpt opp av Priceline for 1,8 milliarder dollar). Harvard Business School-professor Youngme Moon vil lede samtalen og dykke ned i deres fortid, dagens trender innen risikokapital og investeringer, pluss hva fremtiden bringer innen venture og teknologi.
12. Dream to Reality: How a Disney Story Comes to Life 22.30 – 23-00
Det er snart leggetid for oss som ser på fra Norge, men det er verdt å få med seg dagens siste foredrag. Historiefortelling grunnlaget for enhver Disney-opplevelse. Så, hva gjør en historie fantastisk? Hør fra Disney Experiences-sjef, Josh D’Amaro, når han deler grunnprinsippene for Disney-historiefortelling og hvordan hans team bruker innovativ teknologi for å bringe ikoniske karakterer til live.
Det var alt fra onsdagen, da er det bare å gjøre seg klar for torsdagen. 😴
Torsdag 19. september
Livestream på torsdag 19. september finner du her.
1. Advancing Human Creativity with AI 15.00 – 15.30
Generativ AI gir en snarvei til å frigjøre kreativitet hos alle, men mye av samtalen om AI fokuserer på teknologien i stedet for menneskene som bruker den. I denne sesjonen skal det snakkes om hvordan generativ AI best brukes som et verktøy for å få i gang menneskestyrte ideer, designløsninger og kunstneriske kreasjoner. Med praktiske tips og eksempler fra bedrifter som implementerer AI i dag, vil samtalen også utforske viktigheten av kreativitet i et blomstrende arbeidsmiljø og prognoser om hvordan arbeidsmetodene våre vil utvikle seg for å omfavne AI enda mer.
2. Scaling From Millions to Billions While Boosting NPS 15.30 – 16.00
Unipart økte veksten i sin pipeline fra millioner til milliarder på under ett år samtidig som de forbedret kundetilfredsheten. Finn ut hvordan dette globale selskapet brukte de kombinerte kreftene i HubSpots Sales Hub og Service Hub for å oppnå enestående suksess.
3. Good Isn’t Good Enough: CMO Secrets to Leveling up Your Team 16.00 – 16.30
I dette foredraget skal markedssjef i Asana, Shannon Duffy, dele sin strategi for å bygge effektive markedsføringsteam i stor skala. Her får du innsikt fra en erfaren bransjeleder om hvordan man bygger team som innoverer, samarbeider og leverer betydelige forretningsresultater.
4. Sprint to Success: Maximizing Your Sales Team’s Potential 16.30 – 17.00
Brian Morris har over 20 års erfaring med å bygge suksessrike salgsteam. I dette foredraget deler han velprøvde strategier og egne seire for å inspirere ledere til å fremme eierskap, oppmuntre til innovasjon og drive vekst.
5. The Power of Unified Data, Product-Led Growth, and Revenue 17.15 – 17.45
I denne samtalen møter du tre fremragende produktledere – Francois Ajenstat, CPO i Amplitude og tidligere CPO i Tableau, Andy Pitre, EVP for produkt i HubSpot, og Karen Ng, SVP for produkt i HubSpot. De diskuterer vekst og hvordan enhetlig data kan føre til raskere verdiskapning for kundene dine og bedre kundelojalitet.
6. Meet HubSpot AI 17.45 – 18.30
Se hvordan AI kan transformere virksomheten din, og få et innblikk i fremtiden for HubSpots AI i 2024 og videre. Få en grundig gjennomgang av våre nyeste AI-produktinnovasjoner, og se hvordan de hjelper bedrifter å vokse. Denne anbefaler vi alle å følge med på! Her tror vi det kommer mye spennende 😃
7. Recoding the Future 18.30 – 19.00
Kjent som Silicon Valleys mest fryktede, men høyt respekterte journalist, har Kara Swishers uovertrufne tilgang til bransjeledere gjort henne til et orakel i teknologiverdenen siden midten av 90-tallet. Om det er en teknologitrend, et nytt innovativt selskap eller et banebrytende intervju, er Swisher alltid i forkant. Bli med når denne prisbelønte journalisten deler sin innsikt om hvor teknologibransjen er på vei de neste årene.
8. Media Masterclass: Content Marketing Tips from Media Leaders 19.30 – 20.00
De mest suksessrike moderne medieselskapene har bygget virksomheter som publiserer hundrevis (noen ganger tusenvis) av originale historier på tvers av flere plattformer hver dag. Millioner av kunder og omgjør disse interaksjonene til nye opplevelser som arrangementer, spill, abonnementer, premium-programmering, kommersielle produkter og mer. Hvordan gjør de det, hva er på deres veikart, og hva kan moderne markedsførere ta med seg for å skalere sine egne innholds- og markedsføringsstrategier?
9. Surviving The Tech Tornado 20.30 – 21.00
I løpet av de siste fire årene har teknologibransjen møtt på utfordring etter utfordring, fra den globale pandemien og sosial uro til svingende markeder og masseoppsigelser.
Likevel har selskaper som Zapier og Calendly kommet sterkere ut av det. Lær om de strategiske beslutningene som hjalp dem å holde seg foran konkurrentene, hva de har lært, og hva som kreves for å opprettholde en sterk identitet i et konstant skiftende landskap.
10. Sell Like a Pro: Closing More Deals with AI in Sales Hub 21.00 – 21.45
Med AI-drevne verktøy i Sales Hub er det enda enklere å jobbe med avtaler. Hør fra HubSPot sitt produktteam og en av kundene deres om hvordan de utnytter AI i Sales Hub for å øke produktiviteten, bygge strategiske relasjoner og lukke flere avtaler. Her lærer du om nye veiledede salgsfunksjoner og hvordan du bruker dem.
11. The Secret to Optimizing Performance in Business and Life 21.45 – 22.15
Kat Cole har en imponerende merittliste når det gjelder å løfte kjente merkevarer til neste nivå og lede gjennom perioder med stor overgang. I dette foredraget får du høre Kat og Women’s Healths sjefredaktør, Liz Plosser, når de diskuterer hva som kreves for å overvinne hindringer, hvordan man tar kalkulerte risikoer for å skille ut merkevaren din, og hvorfor kvalitet, enkelhet og konsistens er så viktig.
12. Content as Customer Journey Fuel 22.15 – 22.45
En samtale med bemanningsselskapet Kelly Services om hvordan de samler markedsføringen sin ved hjelp av Content Hub- og Marketing Hub.
13. From Center Court to Venture Capital 23.00 – 23.30
Siste foredrag for dagen er Selveste Serena Williams! Hun er verdt å sitte oppe til etter elleve på kvelden for. Etter Serena grunnla Serena Ventures i 2017 har det blitt mange tidligere morgninger og sene kvelder. Hun sier hun startet venturekapitalfondet som en del av sin kjærlighet for å "gjenoppfinne seg selv på forskjellige og autentiske måter." I dette foredraget deler Serena sine innsikter og lærdommer fra denne nye entreprenørfasen i livet med den anerkjente mediestemmen Kara Swisher.
Natta, siste dag i morgen! ✨
Fredag 20 september
Livestream fra fredag 20. september finner du her
1. Top 3 CX Lessons for Converting Detractors to Promoters 15.00 – 15.30
Forbrukernes forventninger er i stadig utvikling, og organisasjoner bør utvikle seg i takt med dem. CVS Healths forbrukersentrerte strategi har konvertert 45 % av kritikere til promotører. I dette foredraget lærer du å omfavne en datadrevet tilnærming og forvandle kritikere til talsmenn.
2. Reap the Rewards: How to Cultivate Customer Loyalty 15.30 – 16-00
Hør James Maiocco, Chief Operating Officer hos Barn2Door, fortelle om hvordan de utnytter HubSpot til å levere eksemplarisk kundeservice til tusenvis av bønder og leverandører over hele USA. Anbefales for team som ønsker å fornye kundeopplevelsen og øke inntektsbevaring for sin virksomhet.
3. Thriving in Discomfort: How Being Uncomfortable Fuels Growth 16.00 – 16.30
I dette foredraget skalJay Schwedelson, gründer, suksessfull SMB-grunnlegger og en favoritt på INBOUND, dele innsikter fra sin egen berg-og-dalbane-reise med feil, omstillinger og seire. Du får handlingsrettede innsikter du kan bruke for å drive din egen vekst. Hvis du er leder, gründer eller ønsker å bli det, er denne sesjonen et must!
4. State of HubSpot 2024: How the Best Do It Different 16.30 – 17.00
Ledet av de skarpeste tenkerne i HubSpot, vil panelet til HubSpot besvare de vanskelige spørsmålene om hvordan man kan bli mer kundesentrert, hvor man bør investere i CRM, og hvordan man kan dra nytte av AI.
5. Building Bridges: The Power of Partnerships 17.00 – 17.30
I denne sesjonen vil Glenda McNeal, Chief Partner Officer hos American Express, utforske den transformative rollen partnerskap spiller i å drive innovasjon og oppnå vedvarende forretningsvekst. Her vil du få unike innsikter i effektive partnerskapsstrategier og lære hvordan du kan skape relasjoner som fører til gode resultater.
6. Money Moves: How To Sell Like a Pro With Commerce Hub 17.30 – 18.00
Etter dette foredraget vil du forstå hvor Commerce Hub passer inn i avtalehistorien og CRM-plattformen, samt være oppdatert på de nyeste funksjonenene og hvordan du best kan bruke Commerce Hub.
7. AI-First Marketing With OpenAI 18.00 – 18.30
I denne sesjonen vil HubSpot se på hvordan du kan integrere AI i din GTM-prosess for å transformere kunde- og forretningsresultater, og dekke ekte eksempler fra kundeservice til markedsføringsanalyse. De skal også dele ideer for å integrere tekst, bilde, stemme og video i innholdsproduksjon og kundeengasjement.
8. Elevating Your Prospecting Motions with Sales Hub 18. 45 – 19.15
AI har gitt prospekterende selgere flere verktøy enn noensinne, men mange sliter fortsatt med å bearbeide leads, og kjøpere blir vanskeligere å nå. Hør fra HubSpot sitt produktledelsesteam og en av deres kunder om hvordan salgsteamet ditt kan generere pipeline med Sales Hub.
9. The Future of Technology and Wellness 19.15 – 19.45
Will Ahmed, administrerende direktør i WHOOP, kommer for å diskutere skjæringspunktet mellom teknologi og velvære. Han vil fortelle om utviklingen av WHOOP til å bli et ledende merke innen velvære og teknologi, med vekt på hvordan bærbar teknologi kan forbedre ulike aspekter av livet. Her kan du lære om AI, biometriske data, fremtiden for bærbare enheter, og innsikt i de nyeste trendene innen helse- og velværeteknologi.
9. Free the Tampons: A Journey to Menstrual Equity with HubSpot 19.45 – 20.15
Aunt Flow har som mål å fjerne stigmaet rundt menstruasjon og sette en ny standard for samarbeid med bedrifter for å tilby gratis menstruasjonsprodukter på offentlige toaletter. Oppdag hvordan Aunt Flow bruker HubSpots kundeplattform til å forsterke budskapet sitt og drive hele kundereisen.
10. Giving Maximum Effort 20.30 – 21.00
Kveldens (og Inbound´s siste foredrag) er med selveste Ryan Reynolds!Hollywood-stjernen kommer for å gi publikum et dyptgående innblikk i prosjektene sine som ikke handler om skuespill. Han vil snakke om sitt produksjonsselskap Maximum Effort, reklameplattformen din MNTN og mange andre spennende prosjekter. Få med deg det siste foredraget og få en bedre forståelse av hvordan Ryan bestemmer hvor han skal investere tid og energi, og hvordan han bringer en veksttankegang til alt han gjør.
Det var alt! Håper du fikk med deg masse spennende og lærte masse nytt! Fredag 27. skal vi i Markedspartner ha et gratis webinar hvor vi går gjennom alle nyhetene som kom på Inbound og hvordan du kan bruke det i arbeidshverdagen din. Bli med oss da vel!