Her får du en oppsummering av produktoppdateringene HubSpot kom med i oktober. Enjoy!
Multi-Hub Updates
#1:Tilknytningsforbedringer (i åpen betaversjon)
Du har nå fleksibiliteten til å knytte flere firmaposter til kontakter, avtaler og tickets. For professional og enterprise-nivåer kan du også opprette og legge til etiketter til assosiasjoner, noe som hjelper deg med å tydeliggjøre og spesifisere forhold mellom CRM-objekter ytterligere. Filtrer lister, lag workflows basert på tilknytningsetikettene og skreddersy din CRM for å gjenspeile bedriften din.
#2: Prognoseinnleveringer
Gi interessenter en nøyaktig sanntidsforståelse av salgsytelse ved å sende inn prognoser. Nå kan salgs- og service-representanter anslå hvordan de vil prestere på enten kvartals- eller månedsbasis.
Denne oppdateringen er tilgjengelig for Sale og Service Hub Professional-kunder.
CMS Hub
#3: Redigering av bloggoppføringsside
Du kan nå redigere et blogginnlegg på samme måte som du ville redigert en vanlig side i HubSpot. Dette betyr at du kan dra moduler rundt på oppføringssiden, gjøre en modul smart og se analyser for siden. En bonus – alle standard HubSpot-temaer støtter nå denne nye bloggredigerings-opplevelsen. Redigering av bloggoppføringssider er tilgjengelig for CMS Hub Starter-, Professional- og Enterprise-kunder, samt Marketing Hub Professional og Enterprise-kunder.
#3: Temainnstillinger
Dette er en rask, enkel og forhåpentligvis veldig nyttig oppdatering. Brand settings inneholder og bruker bedriftens merkefarger, logoer og favoritter på tvers av HubSpot-innhold. Du kan nå få tilgang til disse innstillingene med en fields.json-fil.
#4: Lagrede seksjoner
Denne oppdateringen vil spare markedsførere tid på å redigere og lage innhold. Hvis du ofte gjenbruker store deler av innholdet på forskjellige sider, lar denne oppdateringen deg gå inn i innholdsredigereren og lage dine egne seksjoner. Disse lagrede delene vil arve alle smarte regler som brukes på dem, så det er enkelt å ta med alt frar en side til den neste.
#5:Forbedrede SEO Alt-tekstanbefalinger
SEO Recommendations Home tilbyr nå to separate SEO-anbefalinger for alt-tekst, avhengig av om et bilde på nettsiden din mangler alt-tekst helt eller om det inneholder en tom alt-tekstverdi. Husk at alt-tekst hjelper med tilgjengelighet, bildelesbarhet og SEO. Med denne oppdateringen har du en tydelig og ekstra direkte måte å adressere bildebaserte SEO-problemer på nettstedet ditt.
#6: 3 nye SEO-anbefalinger
Det er nå tre nye SEO-anbefalinger i SEO-verktøyet for å hjelpe deg med å forbedre nettstedets ytelse. Disse er "Don't use the <meta http-equiv="refresh"> tag," "Make your link anchors more descriptive," and "Make sure search engines can process your page links." Når du fjerner «<meta http-equiv="refresh">»-taggen, slutter sidene dine å oppdatere automatisk, noe som reduserer en forvirrende brukeropplevelse.
Crm
#7: sandboxes
Sandbox-verktøyet er som et laboratorium hvor du kan teste ulike kundeopplevelses-elementer før de går live. Sandboxes er et trygt miljø som etterligner produksjonskontoen din. Bruk den til å sette opp salgspipelines uten å avbryte teamets dag-til-dag, teste integrasjoner og bygge ut nye moduler eller nettressurser før du legger dem i hendene på markedsførerne.
Sandboxes er tilgjengelig for alle Enterprise-kunder.
Sales Hub
#8: Prognoseinnleveringer på mobil
Oppdateringen vi nevnte tidligere med prognoseinnleveringer har også kommet til mobil! På denne måten får salgsteamet gjort arbeidet på farten og salgslederne kan raske sjekke fremgang og oppdateringer.
Er tilgjengelig for Sales Hub Professional-kunder.
#8: deal splits
Deal Splits lar deg dele kreditt for en avtale med opptil 5 brukere. HubSpot gjør det enkelt å beholde CRM-adopsjon og holde oversikt over avtale-oppnåelsen i ett system. I tillegg kan du ved å bruke tilpassede rapporter og disse dataene måle kreditten hver bruker vil motta basert på deres involvering i individuelle avtaler.
Deal splits er tilgjengelig for Sales Hub Enterprise-kunder.