HubSpot-nyheter august 2021

Hva er nytt i HubSpot i august?

Hva er nytt fra

 Her får du en oppsummering av produktoppdateringene HubSpot kom med i august. Enjoy! 

 

Multi-Hub Updates

#1:Zoomintegrasjon for samtaleintelligens

Zoom-integrasjonen til HubSpot fungerer nå med samtaleintelligens, slik at du automatisk kan ta opp, transkribere og analysere samtalene dine. Bare aktiver skyopptak på Zoom-kontoen din for å få tilgang til opptak og transkripsjoner når som helst. Denne oppdateringen er tilgjengelig for alle kunder.

Zoom-calls

#2: Samtaleanmeldelse på mobil

Hvis du er salgssjef, vet du hvor viktig det er å få mest mulig ut av tiden din. Det er derfor vi har gjort det slik at du nå kan gå gjennom anrop på Android- og iPhone-mobilappen. Jobb mens du er på farten - spill av innspilte anrop hvor som helst.

#3: Oppfølgingsoppgaver på mobil

HubSpot Mobil App tilbyr nå oppfølgingsoppgaver for både Android- og iOS-brukere. Oppfølgingsoppgaver automatiserer påminnelser for oppfølgingshandlinger på notater, loggede samtaler, møter, e-poster sendt til en kontakt eller bedrift, samt fra avtaler og billetter. Angi en forfallsdato og tid for oppgavene dine, og få en påminnelse sendt til telefonen. På denne måten får du fullført oppgavelisten på kort tid.

Oppfølgingsoppgaver på mobil

CMS Hub

#4: CMS Hub Starter Launch + Envato

Denne oppdateringen fra HubSpot er skapt for å generere virksomhet fra nettstedet ditt. For ca. 250 kr i måneden kan du bygge en nettside som prioriterer kundeopplevelsen, på det eneste CRM-drevne CMS-et på markedet. CMS Hub Starter er nå tilgjengelig for alle Starter CRM Suite-kunder som slår den på i portalen sin. 

CMS Hub Enterprise-kunder får nå 10 domener og har også muligheten til å kjøpe enda flere hvis det trengs. Det har også blitt lagt til seksjoner du kan kombinere med moduler som passer til ulike temaer. I tillegg har det blitt lagt til brand kits og et splitter nytt tema som heter "Growth". 

Nettside

 

CRM

#5:Tilpass CRM-postene dine ytterligere med betingede seksjoner

HubSpot vet at det noen ganger kan være komplisert å sikre at det du deler er relevant. Du kan nå kontrollere hvilke egenskaper som vises i en spesifikk situasjon. Legg til egendefinerte objekter og velg egenskaper til de betingede delene av kontaktpostene dine.

 oppdatering

 

#5: Importer/eksporter oversettelser

Be om en eksportfil på ditt foretrukne språk, med overskrifter som nå er automatisk oversatt. Med denne funksjonen kan du også importere en fil med oversatte overskrifter, og HubSpot vil finne de riktige egenskapene å kartlegge til basert på en oversettelse. Funker det med norsk, tro? Gjør deg klar, for denne oppdateringen gir et skikkelig trøkk. Forretningsenheter, nå i beta, lar deg trygt administrere flere merker fra én enkelt HubSpot-konto. Bruk den til å skille kontakter, markedsføringsressurser og mer etter forretningsenhet. Det er ikke alt. Jepp! Det er mye mer. Organisasjonen din kan gjennomføre kryss- og mersalgskampanjer for å nå ut til hvert segment av publikummet ditt, spore alle kontakter og deres preferanser etter merkevare, og rapportere om total ytelse eller se nærmere på hver kampanje. Fortalte deg at det ville gi et slag.   Forretningsenheter er tilgjengelig i beta.

Marketing Hub

#6:Forretningsenheter 

I følge HubSpot er dette en oppdatering med skikkelig trøkk! 

Forretningsenheter lar deg trygt administrere flere merker fra én enkelt HubSpot-konto. Bruk den til å skille kontakter, markedsføringsressurser og mer etter forretningsenhet. Organisasjonen din kan også gjennomføre kryss- og mersalgskampanjer for å nå ut til hvert segment av publikummet ditt, spore alle kontakter og deres preferanser etter merkevare, og rapportere om total ytelse eller se nærmere på hver kampanje. Oppdateringen er tilgjengelig i beta. 

Business units

Service Hub

#7:Flere CES-undersøkelser

Nå har du muligheten til å spore kundelojalitet ved å bruke flere Customer Effort Score (CES)-undersøkelser i HubSpots feedback survey-verktøy. 

 

ta-kontakt-med-lars

Temaer:

HubSpot Nyheter
Helene Nissen Woie's photo

Av: Helene Nissen Woie

Helene er digital innholdsspesialist i Markedspartner. Hun kommer fra en rolle som innholdsprodusent og tekstforfatter. Hun har en spennende faglig bakgrunn med studier både ved Norges Kreative Høyskole (tekstforfatter) og en bachelor i Interaktivt design fra Høyskolen Kristiania. I bagasjen har hun har også med seg studier i norsk grammatikk.