#1: OVER 1 MILLION NEDLASTINGER AV APP-INTEGRASJONER
Takket være HubSpots kontinuerlig investering i eget økosystem, er det nå over 500 apper som tilbys i HubSpots "App Marketplace". Derfor rulles det nå ut en ny funksjon som tillater at brukere kan rangere og anmelde de tilgjengelige appene. Dette som et insentiv for utvikling og forbedring. I tillegg har det blitt opprettet en ny sertifiseringsprosess. Dette skal gjøre det lettere for HubSpot-bedrifter å velge de riktige appene for sitt behov.Nå som flere og flere bedrifter tar i bruk et økende antall apper, blir det desto viktigere for SaaS-selskaper å åpne plattformene sine. «The 3 Biggest SaasS Trends in 2020»-rapporten fra Blissfully 2020 bemerker at det unike antallet apper som brukes av mellomstore selskaper (101-1000 ansatte) har vokst med 30% i året. En gjennomsnittlig bedrift brukte over 137 forskjellige apper i 2019 for å oppfylle deres forretningsbehov.
Denne økende veksten av apper har gjort det enda viktigere for brukere å ha tilgang til apper av høy kvalitet – som kan bistå i jobben med å sentralisere bedriftens data og verktøy.
HubSpots plattform har utvidet seg internasjonalt, med programvarer bygget av app-partnere fra over 30 land. Tilgjengelige apper spenner nå over 40 kategorier og dekker bruksområder som ERP, webinarer, e-commerce, brukerundersøkelser, lønning, prosjektledelse, salgsytelsesadministrasjon, virtuelle eventer og mer. HubSpot har også kurerte samlinger av applikasjoner som komplementerer nyere HubSpot-funksjoner for ABM (Account Based Marketing) og CMS Hub.
Se en liste over alle appene i HubSpot App Marketplace.
#2: Smart metode for å slette brukere
Når en ansatt forlater selskapet, skal det være enkelt å slette brukeren fra HubSpot-systemet. Og det uten å miste verdifull informasjon om den tidligere ansattes kunder, kontakter og pipelines.
Når du velger å slette en bruker får du nå først opp en full liste over brukerens kontakter, kunder, oppgaver, avtaler og innbokser logget på forskjellige kundeforhold. Disse kan du gå inn på og delegere til andre brukere i bedriften. Sånn, da var det ingen sprekker å falle igjennom.
#3: Facebook og LinkedIn: Nettsidetrafikk-kampanje direkte i HubSpot
Når du har laget en landingsside til nettsiden din, kanskje for å tilby en gratis e-bok eller et webinar, vil du at flest mulig (fra målgruppen din) skal se den. Sett opp en kampanje direkte i HubSpot, etter at du har publisert landingssiden. Når denne publiseres får du så opp et valg om å «Create website traffic ad». Du kan også klikke på «Promote» øverst i høyre hjørne.
Annonsekampanjen blir automatisk fylt ut, men kan også manuelt justeres, og du kan starte kampanjen direkte i HubSpot ved å velge ditt tiltenkte publikum. For eksempel rettet mot de som allerede har besøkt nettsiden din, men ikke er kontakter enda. Eller basert på spesifikke hendelser og digitaladferd blant eksisterende kontakter.
#4: Få oversikt over dagens viktigste "tasks"
Med "Tasks"-funksjonen i HubSpot kan du få notifikasjoner og e-poster som minner deg på kommende oppgaver.
Nå har HubSpot i tillegg satt opp en "Task Daily Digest" for deg, og strømlinjer de viktigste oppgavene dine i én e-post som sendes ut hver morgen kl. 08.00. Her får du en oversikt over hvor mange to-do's, samtaler og e-poster du har planlagt for dagen, og rangerer oppgavene etter registrert prioritering.
#5: Sett opp og administrer tilpassede SSL-sertifikat direkte i HUBSPOT
HubSpot har alltid tilbudt tilpasset SSL til kunder som ønsker mer tilpasning rundt sikring av landingssidene sine. Men det har ikke alltid vært en smidig prosess. Flere runder mellom salg og support var tidligere nødvendig for å generere en .csr som kunne lastes opp på plattformen.
Nå har HubSpot fjernet denne friksjonen ved å la deg kjøpe, konfigurere og administrere dine tilpassede SSL-sertifikater direkte i HubSpot-systemet. Du kan altså kjøpe HubSpots tilpassede SSL-tillegg (add-on), og administrere eksisterende tilpassede SSL-konfigurasjoner og sertifikatfornyelser – direkte i systemet.
For å få tilgang til denne funksjonen, naviger til: Settings > Domains & URLs > Custom SSL. Hvis du ikke har det tilpassede tillegget i dag, har du muligheten til å kjøpe det der og da. Hvis du allerede har kjøpt tillegget, vil du kunne følge trinnene for CSR-generering og CRT-filopplasting etter kjøpet, direkte i appen.