HubSpot har kommet med mange nye oppdateringer over sommeren. I dette innlegget får du en oppdatering på de viktigste nyhetene.
#1: HubSpot Cms − Slettede filer kan nå gjenopprettes fra papirkurven
HubSpot CMS har kommet med en enkel og grei oppdatering som kan spare deg for mye tid. har du noen sinne klart å slette et dokument ved et uhell? Vi også!
Bare trykk på den nye papirkurv-knappen for å gjenopprette en fil opptil 90 dager etter at den ble slettet.
#2: Eksporter anbefalinger fra SEO Audit Tool
HubSpot sitt nye SEO-revisjonsverktøy lar deg nå eksportere og sende SEO-anbefalinger. Bruk Actions-knappen for å generere en CSV-fil med SEO-anbefalinger.
#3: Geotargeting for Cookie Banner
Du kan nå definere hvilke land du vil at cookie policy-banneret ditt skal vises i. Klikk på "Innstillinger" og deretter "Personvern og samtykke" for å administrere og legge til retningslinjer.
#4: Standardinnstillinger for merker lagt til fargevelgeren
Få lett tilgang til merkevarens standardfarger mens du redigerer innhold. Merkefargene som tidligere ble angitt i merkeinnstillingene, vises nå i fargevelgeren i sideditoren. En enkel oppdatering, men en skikkelig vinner!
Prioritet for tilbud
Med denne oppdateringen kan du angi oppmerksomhetsnivået som trengs for en avtale. Hvor viktig er den og hvor mye haster den?
1:1 e-postmarkedsføring
Når du bistår potensielle kunder, kan det hende du trenger tilgang til informasjon som er lagret i egendefinerte objektposter. Du kan nå sende e-post fra et tilpasset objekt, slik at du har hele konteksten du trenger mens du skriver meldingen.
#3: hubspot Marketing Hub − Kampanjer og sekvensdata i Custom Report Builder
Markedsføringsteamet ditt kan nå bygge tilpassede rapporter med kampanje- og sekvensdata. Mål kampanjeytelse og rapporter om viktige beregninger med større letthet og dybde. Salgsteamet kan lage tilpassede rapporter om sekvenshendelser − som åpninger og klikk − for bedre å forstå hvilke sekvenser som har vært mest vellykkede.
#4 hubspot Service Hub − Kunnskapsbase import og eksportforbedringer
Tidligere kunne HubSpot Service Hub-brukere bare importere kunnskapsbase-artikler (KB-artikler) direkte fra fire plattformer: Zendesk, Freshdesk, Helpscout og Intercom. Med denne oppdateringen kan du enkelt migrere til KB fra andre plattformer ved å bruke CSV. CSV betyr også eksport, slik at du også kan migrere KB-innhold mellom forskjellige HubSpot-portaler.