Det kom mange HubSpot-oppdateringer over sommeren. I dette innlegget kan du lese om oppdateringene og hvordan de vil gjøre livet ditt enklere.
#1: DIGITAL EXPERIENCE
Notification defaults
Etterspurt og etterlengtet, nå gir HubSpot deg nye standardinnstillinger for varsler. Før ble varslinger satt opp en etter en, bruker-for-bruker. Nå kan du og dine administratorer konfigurere standard varslingspreferanser for alle brukerne dine, tilpasset deres rolle og team.
App Marketplace
I juni var det fler partnerbygde integrasjoner. Bruk disse medieappene til å få tilgang til og legge inn videoer, bilder, podcaster osv. i e-postene og nettinnholdet ditt. Administrer og tolk engasjementsdataene dine direkte fra HubSpots CRM-og rapporteringsverktøy.
Media Bridge
Med denne oppdateringen kan du trekke inn forskjellige medietyper til HubSpot for å rapportere om dette mediet, kjøre automatisering og mer.
#2: CRM
Object Dynamic Pages
Nå kan du enkelt lage dynamiske websider med SEO-vennlige nettadresser basert på CRM-objekter. Føl fordelene med dette CRM og CMS-samarbeidet i hvordan du aktiverer workflows, rapportering og mye mer.
#3: CMS HUB
To oppdateringer til Seo-anbefalinger
SEO-anbefalingsverktøyet fra forrige månded har allerede blitt forbedret. Det fremhever nå nettstedets ødelagte koblinger, slik at du kan bekrefte at du ikke kobler til en utdatert eller ikke-eksisterende side. I tillegg kan du nå skjule anbefalinger hvis du ikke har tenkt å utføre dem.
#4: MARKETING HUB
Custom behavioral events
Tilpass markedsføringen din basert på hvordan kundene dine interagerer med virksomheten din. Bruk oppdateringen til å lage egendefinerte hendelsesegenskaper, automatisere workflows, tilskrive inntekter til bestemte hendelser og mer.
#5: Service Hub
Custom Surveys (Public Beta)
En stor oppgradering kom til undersøkelser denne måneden med Custom Surveys, nå i offentlig beta. Bruk ubegrensede, varierte spørsmålsformater til din fordel - miks og match stjernevurderinger, tekstfelt, bilder og mye mer. Avdekk vekstmuligheter og maksimer kundetilfredsheten.
#6: CRM
Pipeline Permissions
Hvis du har blitt frustrert over å navigere til riktig pipeline, er denne oppdateringen noe for deg. Spar dyrebar tid og finn enkelt verktøyene du bruker mest med reviderte Pipline Permissions. Du kan nå gi teams og enkeltbrukere tilgang til spesifikke pipelines med private, begrensede eller åpne tillatelser.
#7: SALES HUB
Forbedringer av Conversational Intelligence på IOS
Samtaleintelligens på IOS ble nettopp bedre. Nye funksjoner inkluderer en fane med kommentarer, omtaler, avspillingshastighet og fremdriftskontroller. Bruk kommentarfeltet til å legge igjen notater til dine representanter og effektiviser samtaletrening enkelt med omtaler, og spar tid ved å øke tilbakemeldingen.