Snapchat-konto for bedrifter: Slik engasjerer du målgruppen

Av Anders Sollie Hoff 26. februar 2021

Tid: 1 dag
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Er det verdt tiden din å opprette en Snapchat-konto for bedriften? Det kan være vanskelig å se for seg umiddelbar nytte av en tilstedeværelse på Snapchat, men det betyr ikke at du bør overse plattformen med over 190 millioner aktive brukere. Her viser jeg hvordan du kan bruke Snapchat til å styrke og engasjere merkevaren med målgruppen din.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Snapchat, økt engasjement

Engasjer Snapchat-brukere med eget geofilter

Av Wibeke Degerdal Gulliksen 19. oktober 2018

Tid: 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Lag et filter for merkevaren din som engasjerer Snapchat-brukere. Filteret er geografisk betinget og kan brukes på bestemte steder og events. Denne oppskriften forteller deg hvordan du lager og laster opp ditt eget filter.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Snapchat

Annonsering på Snapchat: Slik øker du trafikken til nettstedet ditt

Av Maria Pettersson 1. juni 2018

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Daglig er store deler av den norske befolkningen innom Snapchat-appen. I denne oppskriften viser jeg hvordan du kommer i gang med annonsering på Snapchat og benytter plattformen til å få flere besøkende til nettsiden din.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, betalt annonsering, Snapchat

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no, hubspotbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen