5 feller du bør unngå når du definerer personas

Av Maria Pettersson 30. mars 2017 | 3 minutter lesetid

Å utvikle personas er en viktig del av det å etablere en vellykket inbound marketing-strategi. Disse kan hjelpe deg bedre å forstå dine nåværende og potensielle kunder, hva deres utfordringer er, hva slags informasjon de trenger, og hvordan du kan plassere ditt tilbud for å møte deres behov.

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, personas

Innholdsstrategi: Slik lager du en persona

Av Erlend Førsund 19. juni 2015 | 8 minutter lesetid

For å produsere meningsfylt innhold må vi vite hvem vi snakker til. Minimum er en god beskrivelse av målgruppene, men enda bedre blir det om vi lager personas av menneskene som mest sannsynlig vil være involvert i kjøpsprosessen.

Les mer ›

Temaer: innholdsstrategi, content marketing, innholdsmarkedsføring, personas

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle