Når bør man investere i performance marketing?

Av Mia Kristine Garder 23. mai 2023 | 6 minutter lesetid

Performancemarketing, eller resultatbasert markedsføring, er en form for digital annonsering hvor aktivitetene baserer seg på løpende måling og analyse, både via automatiske algoritmer og løpende optimalisering. Det er mange fordeler ved å investere i perfromancemarketing, men det kan også være noen fallgruver. I dette blogginnlegget skal jeg gå gjennom noen viktige faktorer å vurdere før du investerer i performancemarketing.  

Les mer ›

Temaer: performance marketing, Performance spesialist, investering

Fordeler med Facebook Business Manager og annonsekonto

Av Martin Monsen Hundstad 23. november 2021 | 5 minutter lesetid

Vurderer du å begynne med Facebook Business Manager eller er du rett og slett bare nysgjerrig på hva det er? Facebook Business Manager er blant annet et verktøy som gjør det enklere å samle bedriftens aktiviteter på Facebook når dere er flere som jobber med det sammen. I dette innlegget skal jeg gå nærmere inn på fordelene det gir for deg og din bedrift. 

Les mer ›

Temaer: Facebook, Performance spesialist, Facebook Business Manager, annonsekonto

Hvorfor du bør samarbeide med en Performance-spesialist

Av Hannah Freberg 21. september 2021 | 4 minutter lesetid


Har du vært fristet til å begi deg ut på betalt annonsering eller det vi kaller Performance-marketing, men du er ikke helt sikker på hvor du skal starte? Du er ikke alene!

Les mer ›

Temaer: performance marketing, performance, Performance spesialist

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle