Performancemarketing, eller resultatbasert markedsføring, er en form for digital annonsering hvor aktivitetene baserer seg på løpende måling og analyse, både via automatiske algoritmer og løpende optimalisering. Det er mange fordeler ved å investere i perfromancemarketing, men det kan også være noen fallgruver. I dette blogginnlegget skal jeg gå gjennom noen viktige faktorer å vurdere før du investerer i performancemarketing.
Les mer ›Når bør man investere i performance marketing?
Av Mia Kristine Garder 23. mai 2023 | 6 minutter lesetid
Temaer: performance marketing, Performance spesialist, investering
Fordeler med Facebook Business Manager og annonsekonto
Av Martin Monsen Hundstad 23. november 2021 | 5 minutter lesetid
Vurderer du å begynne med Facebook Business Manager eller er du rett og slett bare nysgjerrig på hva det er? Facebook Business Manager er blant annet et verktøy som gjør det enklere å samle bedriftens aktiviteter på Facebook når dere er flere som jobber med det sammen. I dette innlegget skal jeg gå nærmere inn på fordelene det gir for deg og din bedrift.
Les mer ›
Temaer: Facebook, Performance spesialist, Facebook Business Manager, annonsekonto
Hvorfor du bør samarbeide med en Performance-spesialist
Av Hannah Freberg 21. september 2021 | 4 minutter lesetid
Har du vært fristet til å begi deg ut på betalt annonsering eller det vi kaller Performance-marketing, men du er ikke helt sikker på hvor du skal starte? Du er ikke alene!
Les mer ›Temaer: performance marketing, performance, Performance spesialist