Feilene du bør unngå i Google Ads

Av Mathias Hansen 7. mai 2019 | 2 minutter lesetid

Google Ads kan være et godt verktøy for å generere trafikk, leads og nye kunder, men det forutsetter også at du som markedsfører behersker verktøyet slik at du unngår unødvendige feil. I dette blogginnlegget tar jeg for meg de vanlige feilene man kan gjøre i Google Ads og hvordan du unngår de.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, Google, få flere leads, leads, økt trafikk

Hva er et lead, og hva er et prospect?

Av Erlend Førsund 19. april 2018 | 5 minutter lesetid

Snakker ikke salg og marked samme språk? Lurer du fremdeles på forskjellen mellom et lead og et prospect, eller hva ordene i det hele tatt betyr? Dette er det ultimate blogginnlegget som en gang for alle vil slå fast definisjonen av leads og prospects.

Les mer ›

Temaer: leadsgenerering, leads, prospect

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle