I siste videorapport fra INBOUND 2017, intervjuer vi markedssjef i Borregaard, Mats Hjørnevik, daglig leder i MarkedsPartner, Tore Berntsen og en rekke andre MarkedsPartner-folk. Noen stikkord er ny markedsføringsteknologi, chatboter, nye måter å tenke innhold på og account based marketing.
Les mer ›Videorapport fra INBOUND-konferansen dag 4
Av Magne Henriksen 30. september 2017 | 2 minutter lesetid
Temaer: inbound marketing, INBOUND 2017
Video fra INBOUND-konferansen dag 3: Bedre innhold, ikke mer
Av Erlend Førsund 28. september 2017 | 3 minutter lesetid
I dagens video fra INBOUND i Boston, har vi snakket med Scott D. Meyer, som holdt foredraget "Do better, not more". Budskapet er at kvalitet trumfer kvantitet når det gjelder innhold. Meyer hadde tallene til å bevise det og ga håndfaste råd som publikum kunne ta med seg hjem og sette i gang med.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, content marketing, video, innholdsmarkedsføring, INBOUND 2017
Videorapport fra INBOUND-konferansen dag 2
Av Magne Henriksen 27. september 2017 | 1 minutter lesetid
I dagens oppsummering av INBOUND-konferansen får du vite mer om Facebook TV (Watch), LinkedIn og HubSpots ferske produktnyheter, som ble presentert i dag.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, INBOUND 2017
Videorapport fra INBOUND-konferansen dag 1
Av Magne Henriksen 26. september 2017 | 1 minutter lesetid
MarkedsPartner er tilstede med 12 medarbeidere på INBOUND i Boston, verdens største konferanse for inbound marketing, som i år har 21 400 deltagere og 250 foredragsholdere. Her er videorapport fra dag 1.
Les mer ›Temaer: inbound marketing, INBOUND 2017