Digital markedsføring og salg som skaper vekst

- En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om Hjelp til å holde Webinar

Ulike sponsormuligheter i et webinar

Sponsing er en form for indirekte reklame, hvor for eksempel bedrifter yter støtte til sponser for å knytte noe allmennheten oppfatter som positivt til sitt merkenavn eller sin virksomhet. Sponsing kan innebære alt fra produkter, tjenester eller ...

Hvordan engasjere dine deltakere i et webinar?

Et webinar er et online arrangement med lyd, bilde og video, hvor formålet er å presentere et tema som er engasjerende, relevant og informativt for deltakerne. De fleste av oss bruker webinar for å komme i kontakt med nye potensielle kunder, ...

Dette trenger du for å livestreame et webinar

Webinarer har kommet for å bli, og mange utøvere slenger seg på mens kommunikasjonsformen enda er fersk. Men vi ser også at vi nærmer oss en tid hvor det er mindre tilgivelig å gjøre feil med live video på nett.

Alle snakker om Webinar – men bør egentlig din bedrift holde det?

Ifølge InsideSales.com uttrykker hele 73% av markeds- og salgsledere at webinarer er en av de beste metodene for å generere leads. Da kan det virke som en salig enkel avgjørelse å hoppe på dette leads-toget. Men som med det meste her i livet så ...

Se flere av våre blogger