Ulike sponsormuligheter i et webinar

Av Christoffer Urdal Pedersen 16. mars 2021 | 3 minutter lesetid

 

Sponsing er en form for indirekte reklame, hvor for eksempel bedrifter yter støtte til sponser for å knytte noe allmennheten oppfatter som positivt til sitt merkenavn eller sin virksomhet. Sponsing kan innebære alt fra produkter, tjenester eller penger. De fleste av oss er vant med at sponsing skjer i analoge sammenhenger, men det kan også fungere utrolig godt i et webinar! I dette blogginnlegget har vi lagt frem alle mulige sponsormuligheter som kan fungere i ulike webinarer. Det viktigste er at tiltakene både er forlokkende for sponsor, samtidig som at det ikke går negativt utover sendingen eller relasjonen til deltakeren.

Les mer ›

Temaer: webinar, Hjelp til å holde Webinar, Hvordan holde webinar?

Hvordan engasjere dine deltakere i et webinar?

Av Christoffer Urdal Pedersen 2. mars 2021 | 7 minutter lesetid

 

Et webinar er et online arrangement med lyd, bilde og video, hvor formålet er å presentere et tema som er engasjerende, relevant og informativt for deltakerne. De fleste av oss bruker webinar for å komme i kontakt med nye potensielle kunder, markedsføre bestemte produkter eller tjenester og employer branding. Men er det én ting flere bedrifter har problemer med, så er det å skape engasjement i selve webinarrommet. Her er noen tips til hvordan du kan oppnå engasjement fra dine deltakere.

Les mer ›

Temaer: webinar, videomarkedsføring, Hjelp til å holde Webinar, Hvordan holde webinar?

Dette trenger du for å livestreame et webinar

Av Christoffer Urdal Pedersen 11. august 2020 | 3 minutter lesetid

Webinarer har kommet for å bli, og mange utøvere slenger seg på mens kommunikasjonsformen enda er fersk. Men vi ser også at vi nærmer oss en tid hvor det er mindre tilgivelig å gjøre feil med live video på nett.

Les mer ›

Temaer: webinar, Hjelp til å holde Webinar, Hvordan holde webinar?

Alle snakker om Webinar – men bør egentlig din bedrift holde det?

Av Tove Eggen 5. mai 2020 | 6 minutter lesetid

Ifølge InsideSales.com uttrykker hele 73% av markeds- og salgsledere at webinarer er en av de beste metodene for å generere leads. Da kan det virke som en salig enkel avgjørelse å hoppe på dette leads-toget. Men som med det meste her i livet så holder det ikke å ønske seg flere leads. Du må også ha en god forståelse og strategi for hvorvidt, hvorfor og hvordan akkurat din bedrift bør holde webinarer.

Les mer ›

Temaer: Hva skal vi holde webinar om?, Hjelp til å holde Webinar, Hvorfor holde Webinar, Hvordan holde webinar?

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle