En CTA-knapp kan være mye mer enn bare en «bestill her»- eller «kontakt oss»-knapp. Den kan gi mer verdi enn som så . For selve kundereisen er ikke ferdig selv om kunden har fått svar på det de lurte eller var nysgjerrige på – de søker ofte etter mer informasjon.
Les mer ›Fra "tja" til "ja takk" med riktig CTA til riktig tid
Av Hanne Sophie Helland 31. januar 2023 | 6 minutter lesetid
Temaer: inbound marketing, konvertering, CTA
Personalisering i digital markedsføring: Slik WOWer du kundene
Av Cecilie Henriksen 20. juli 2017 | 3 minutter lesetid
Dersom en kunde benytter seg av en gratis synstest i butikk, ville du tilbudt kunden akkurat samme synstest ved neste besøk? Sannsynligvis ikke. Hvorfor benyttes ikke samme logikk på nett? Dersom den besøkende allerede har lastet ned ett av dine innholdstilbud, er sannsynligheten liten for at vedkommende vil laste den ned på nytt ved neste besøk.
Les mer ›Temaer: digital markedsføring, personalisert innhold, CTA