Hvordan forberede bedriftens markedsføring gjennom året

Av Anett Gunnerud 28. januar 2020 | 3 minutter lesetid

Er du opptatt av å få mest ut av markedsaktivitetene som utføres i løpet av året, bør du planlegge for sesong og uforutsette hendelser gjennom året. Både når det kommer til innhold du legger ut på ulike kanaler, og innhold du distribuerer ved hjelp av betalte medier.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, digital markedsføring, innholdsstrategi, cms

Hvordan velge riktig publiseringsløsning (CMS)?

Av Knut Ruud 19. juni 2018 | 3 minutter lesetid

 

Skal du etablere et nytt nettsted eller kanskje oppgradere hjemmesiden din? Da vil du før eller senere måtte vurdere hvilken publiseringsløsning (CMS) du skal gå for. I dette innlegget gir jeg deg metodene og verktøyene du trenger for å ta en beslutning som gir de beste resultatene.

Les mer ›

Temaer: webstrategi, nettside, cms

Nytt nettsted? Fordeler og ulemper med å bruke WordPress

Av Lars-Erik Aabech 19. mai 2016 | 4 minutter lesetid

 

Å skulle skaffe seg et nytt nettsted eller blogg kan være en utfordrende oppgave. Det finnes veldig mange tjenester og systemer der ute, og de kan koste alt fra ingenting til flere millioner. En av de mest brukte løsningene for blogg, og også ordinære nettsteder, er WordPress. Men er det det riktige valget for deg?

Les mer ›

Temaer: webutvikling, cms, blogg, umbraco, wordpress

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle