5 råd for markedsføring, salg og kundereiser i 2021

Av Tove Eggen 10. desember 2020

At vi skulle få nesten 2000 påmeldte til årets digitale heldagskonferanse "Tilbake til en ny hverdag" kunne vi ikke forutse. Vi drømte om det. Vi jobbet hardt for det. Og vi planla og målrettet arrangementet med hodet såvel som med hjertet. Og med et rikt utvalg av Norges fremste fageksperter (samt én amerikaner og ei ire) innen markedsføring, salg og kundereiser på programmet, rant påmeldingene inn. Med livestreaming fra studioet vårt på Grålum, full fart i chatten (696 meldinger for å være eksakt) og 12 vidt forskjellige innslag, var det mye fagstoff og nyttig innsikt å ta med seg, fra morgen til ettermiddag.

Les mer ›

Temaer: kundereise, account-based marketing, abm, abm og inbound, Markedsføring 2021, Salg 2021, Facebook 2021, Kundereiser 2021, Instagram 2021

7 grunner til å bruke account-based marketing (ABM) i B2B

Av Tønnes Sannem Heian 6. august 2020

ABM er en markedsføringsmetodikk som går ut på å målrette markedsførings- og salgsressurser mot konkrete bedrifter med målsetting om å etablere relasjoner og utvikle disse til salgsmuligheter. I motsetning til inbound marketing, som starter med å trekke til seg potensielle kunder i et definert marked, starter ABM med å velge ut konkrete bedrifter, for så å målrette kommunikasjonen mot akkurat disse.

Les mer ›

Temaer: account-based marketing, abm, abm og inbound, markedsføring 2020

Om DigitalLeder.no

Digitalleder.no av MarkedsPartner AS er rettet mot toppledere som ønsker faglig innsikt, inspirasjon og svar på relevante problemstillinger innen strategisk ledelse, markedsføring og salg.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle

Søk i bloggen