Hvert år, rundt årets skumleste måned – oktober – arrangerer vi en digital konferanse for ledere, markedsførere og selgere. Har du husket å melde deg på i år?
I fjor slo vi alle rekorder og hadde over 1700 påmeldte på «Tilbake til en ny hverdag»! Vi skjønner at mange kanskje hadde mer tid og mulighet til å følge live-webinarer når vi alle hadde blitt forvist til hjemmekontoret, men vi kan love dere at årets webinar blir minst like bra – om du streamer det fra hjemmekontoret eller med kollegaene dine på kontoret.
Én digital konferanse – 10 ulike fagpersoner
Vi har invitert noen av Norges beste på ledelse, kommunikasjon og markedsføring for å gi deg nyttige og motiverende tips. Hverdagen er tilbake for fullt og det er på tide å legge både planer, strategier og budsjetter for 2022. Årets webinar er spesielt utviklet for deg som ønsker å være ekstra godt forberedt på det kommende året.
Vi er allerede over 450 påmeldte, men har plass til mange, mange fler! I år legger vi økt fokus på bærekraft og hva du som bedrift – uansett om dere har startet prosessen eller ei – kan gjøre for å henge med i det grønne skiftet. Det blir også foredrag om de viktigste LinkedIn-trendene i 2022, utvalgte smakebiter fra Den Store Annonsørrapporten, hvordan du kan engasjere og få innsikt om viktige målgrupper gjennom Online Community, hvordan du kan overbevise med retorikk som metode og SEO-råd å ta med seg inn i 2022.
En liten teaser på hva Espen Nordal skal snakke med Petter Gulli om:
Du kan se den digitale konferansen LIVE på nett den 27. oktober, eller som opptak i etterkant – helt gratis. Alle påmeldte mottar opptaket etter endt livesending.
Vi gleder oss til å kunne forberede oss til en ny hverdag, sammen – og digitalt.
Dagens program
09.30 – 09.45
Åpning av webinar med introduksjon
Dagens programledere: Cathrine Moksnes & Magne Henriksen
09.45 – 10.15
De viktigste trendene i 2022
Trendene er basert på LinkedIns unike innsiktsanalyser, data og erfaringer sammen med funn fra verdens fremste forskningsmiljøer innenfor B2B markedsføring.
Tina Rødahl, VP LinkedIn Partnerships EMEA
10.15 – 10.45
Utvalgte smakebiter fra Den store Annonsørrapporten 2021
Jan Morten Drange, Daglig leder hos Annonsørforeningen (ANFO)
10.45 – 11.00
Pause
Vi holder det gående fra studio, men ta gjerne en pause ☕
11.00 – 11.40
Bærekraft er allerede en dealbreaker i noen bransjer. Snart kommer den til din.
Petter Gulli, eier og bærekraftsrådgiver hos 12Years
Espen Nordal, innholdsrådgiver hos MarkedsPartner
11.40 – 12.10
Bærekraft i praksis - en paneldiskusjon
Cathrine Moksnes, Head of Human Resource, Corporate Affairs & ESG, Maarud
Jan Morten Drange, Daglig leder ANFO
Kjersti Garseg Gyllensten, HMS- og Bærekraftssjef Borregaard ASA
Ledes av Magne Henriksen fra MarkedsPartner
12.10 – 12.30
Lunsj - vi blir med deg fra studio 🍲
Ta deg en pause og følg gjerne med på pauseinnslagene våre. Det blir konkurranse med fine premier!
12.30 – 13.00
Online Community - Engasjer og få innsikt om viktige målgrupper
Simen Berg, Analytiker hos Opinion
13.00 – 13.30
Retorisk knask eller knep
Retorikk som metode
Ida Seljeseth, Flyt ledelse
13.30 – 14.00
SEO i 2022: Råd å ta med seg inn budsjett og planlegging for det kommende året
Magnus Strømsnes Bø, Daglig leder Rocket
14.00 – 14.15
Oppsummering fra studio
Cathrine Moksnes og Magne Henriksen