INBOUND i Boston 2018 - dag 1

Magne_og_Erlend_Inbound_Boston-2018

 

Da er første dag i Boston unnagjort. Det har vært mye flinke forelesere som har holdt temperaturen oppe. I videoene under har vi intervjuet eksperter om content marketing og storytelling. God fornøyelse!

Vi har intervjuet Melanie Deziel som tidligere jobbet som journalist. Nå driver hun selskapet Storyfuel og hjelper markedsførere å tenke som journalister slik at de kan lage gode historier som vil bygge deres merkevare.

Vi har også snakket med Jan Kåre Bauman fra Høgskolen Kristiania og Erik Løver fra Komplett Bedrift, om deres perspektiver på innholdsmarkedsføring og hvor viktig det er i dagens marked.

Ønsker du å lære mer om innholdsmarkedsføring kan du ta en titt i e-boken vi har skrevet:Last ned gratis e-bok Hvordan lykkes med content marketing

Temaer:

INBOUND 2018
Magne Henriksen's photo

Av: Magne Henriksen

Magne var leder avdelingen for kommunikasjon og innhold i Markedspartner. Med over 20 års erfaring fra ulike redaksjoner har han gitt et verdifullt bidrag til at MarkedsPartner leverer innhold som gjør seg bemerket hos våre kunder. Uten godt innhold som kler opp kundereisen vil du ikke oppnå suksess. Vi strever etter å være nasjonalt ledende og levere kvalitetsinnhold som gir effekt både på kort og på lang sikt for kundene.