Finn potensielle kunder med speilpublikum på Facebook

Av Geir Andreas Vigre Kirkeberg 6. februar 2018

Tid: Under 30 minutter
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Facebook er en av de mest effektive markedsføringskanalene takket være deres enorme mengder med data om brukerne. Med speilpublikum, eller «lookalike audience», kan du la Facebook få innsikt i hvem som er dine beste kunder i dag. Deretter finner Facebook personer som ligner på disse, og lar deg målrette annonsekampanjer mot dem. I denne oppskriften går jeg gjennom hvordan du bygger ditt eget speilpublikum.

Les mer ›

Temaer: Facebook, Segmentering, annonsering, sosiale medier

Slik blir du mer relevant med lister i HubSpot

Av Anders Sollie Hoff 5. september 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Lister er et kraftig verktøy i HubSpot. Funksjonen lar deg segmentere på detaljnivå som igjen kan brukes til å behandle leads og drive målrettet e-postmarkedsføring.

Les mer ›

Temaer: HubSpot, økt konvertering, digital markedsføring, Segmentering

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Anbefalt for deg

Søk i bloggen