Forlater folk nettsidene dine før de har kjøpt noe? Remarketinglister i søkeannonser er et ypperlig verktøy for å tilpasse Google AdWords-annonsene dine mot de som tidligere har vist interesse for produktene dine. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan du bruker remarketinglistene til å øke nettsalget ditt.
Slik får du økt salg i nettbutikken med remarketing i søkeannonser
Av Cecilie Henriksen 13. oktober 2017
Temaer: Google Adwords, retargeting, betalt annonsering, økt konvertering
Visste du at hele 96 % av de besøkende til nettsiden din forlater den uten å konvertere? Besøkende må eksponeres for et budskap gjentatte ganger før de er klare til å ta en kjøpsbeslutning. Facebook retargeting hjelper deg med å få besøkende til å komme tilbake og konvertere slik at du øker konverteringsraten din. Her viser jeg deg hvordan.
Temaer: Facebook, retargeting, betalt annonsering, øke antall e-postmottakere