Hvilke sosiale nettverk bør du bruke tid på i 2020?

Av Geir Andreas Vigre Kirkeberg 27. november 2019 | 4 minutter lesetid

Hvor burde du bruke tid og ressurser i 2020? Dette var spørsmålet analysebyrået Trust Insights ønsket å finne svaret på når de gikk sammen med «social monitoring»-plattformen Talkwalker for å utforske trendene i bruk av sosiale medier. I denne artikkelen ser jeg nærmere på noen av funnene i rapporten og hvordan disse vil kunne påvirke oss som markedsførere.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, trender, YouTube

Videostrategi: Eie eller leie?

Av Hanne Sofie Hammer 29. mars 2018 | 6 minutter lesetid

 

En animert bilderekke er en kraftfull måte å tiltrekke seg seere til videoene sine på. Fra et inbound marketing-perspektiv, er video et nyttig virkemiddel for å trekke prospekter inn i kjøpstrakten og gjennom konverteringspunkter. 

Les mer ›

Temaer: video, leadsgenerering, YouTube

Videomarkedsføring: Facebook vs. YouTube

Av Anders Sollie Hoff 30. november 2017 | 4 minutter lesetid

Du har helt sikkert fått med deg at video er den nye vinen i sosiale medier. I 2019 er det ventet at video vil stå for 80 % av all internettrafikk. Men hvilken plattform bør du benytte til videomarkedsføring? Må du holde deg til én, eller kan du kombinere Facebook og YouTube?

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, video, Facebook, YouTube

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle