Hvor burde du bruke tid og ressurser i 2020? Dette var spørsmålet analysebyrået Trust Insights ønsket å finne svaret på når de gikk sammen med «social monitoring»-plattformen Talkwalker for å utforske trendene i bruk av sosiale medier. I denne artikkelen ser jeg nærmere på noen av funnene i rapporten og hvordan disse vil kunne påvirke oss som markedsførere.
Les mer ›Hvilke sosiale nettverk bør du bruke tid på i 2020?
Av Geir Andreas Vigre Kirkeberg 27. november 2019 | 4 minutter lesetid
Temaer: sosiale medier, trender, YouTube
En animert bilderekke er en kraftfull måte å tiltrekke seg seere til videoene sine på. Fra et inbound marketing-perspektiv, er video et nyttig virkemiddel for å trekke prospekter inn i kjøpstrakten og gjennom konverteringspunkter.
Les mer ›Temaer: video, leadsgenerering, YouTube
Videomarkedsføring: Facebook vs. YouTube
Av Anders Sollie Hoff 30. november 2017 | 4 minutter lesetid
Du har helt sikkert fått med deg at video er den nye vinen i sosiale medier. I 2019 er det ventet at video vil stå for 80 % av all internettrafikk. Men hvilken plattform bør du benytte til videomarkedsføring? Må du holde deg til én, eller kan du kombinere Facebook og YouTube?
Les mer ›Temaer: sosiale medier, video, Facebook, YouTube