10 ofte stilte spørsmål om digital markedsføring

Av Siri Enoksen 11. mai 2021 | 7 minutter lesetid

Den digitale utviklingen har gitt helt nye muligheter som ikke fantes bare for 5 år siden og som er så attraktive at de ikke kan overses:

  • Helt nye muligheter til å samle info om kunder og leads
  • Helt nye muligheter til å utvikle eide kommunikasjonskanaler
  • Helt nye muligheter til å arbeide systematisk med å utvikle leads til kunder
  • Helt nye markeds- og kundesegmenteringsmuligheter
  • Automatisering på et helt nytt nivå
  • Helt nye muligheter for måling og oppfølging

Dette åpner for kunnskapsbasert markedsføring på en annen måte. Forskjellen på det å ha en digital markedsstrategi og det å ikke ha en, kan være enorm og gjøre store utslag i både omsetning og bunnlinje.

Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, retargeting, digital markedsstrategi, tjenester for digital markedsføring, kostnader for digital markedsføring

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle