Har du et bevisst forhold til tone of voice?

Av Siri Hofstad Ruud 9. mai 2023 | 2 minutter lesetid

Tone of voice er et viktig verktøy for å påvirke hvordan kundene dine oppfatter deg og merkevaren din. Du kan se på tone of voice som personligheten til bedriften din. Denne personligheten viser du gjennom skriftlig og muntlig kommunikasjon som annonsering, poster på sosiale medier, e-poster og kundeserviceinterasksjoner.

Les mer ›

Temaer: content marketing, profilmanual, tone of voice

Hvorfor trenger bedriften din en profilmanual?

Av Therese Broback 17. mai 2022 | 5 minutter lesetid

Du bygger alltid merkevaren til bedriften din, om det er bevisst eller ikke. Hvordan bedriften din ser ut utad er en viktig del av å bygge og utvikle merkevaren din. En god identitet er sterk, tydelig og lett å kjenne igjen. Den speiler hvem dere er, hva dere gjør og hvor dere er på vei. Et konsistent uttrykk gjør det enklere for omverdenen å huske og gjenkjenne bedriften din.

Les mer ›

Temaer: brand guidelines, profilmanual

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle