4 ting du bør vite om digitale bilag og native advertising

Av Erlend Førsund 20. februar 2015 | 4 minutter lesetid

Native advertising (også kalt advertorials eller digitale bilag) er nettbasert reklame som er tilpasset plattformen den vises på - både i form og funksjon. Det kan for eksempel være en artikkel som er skrevet av en annonsør for å fremme et produkt, hvor man benytter den samme formen som en redaksjonell artikkel. Ordet "native" henviser til innholdets nærhet til, og likhet med, annet innhold på plattformen. Markedsføringsformen har blitt svært populær i de siste par årene, men før du løper og kjøper, er det noen få ting du bør vite. Les mer ›

Temaer: annonsering, content marketing, bannerannonser, digitale bilag, native advertising

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle