Forskning: Millennials biter ikke på reklame, men følger influencere

Av Marius Torjusen 3. mai 2018 | 4 minutter lesetid

Tradisjonell markedsføring fungerer dårlig på millennials – altså oss født på slutten av 70-tallet til midten av 90-tallet. Her deler jeg forskningen som støtter denne påstanden og mine erfaringer som «undercover» influencer og konserndirektør for marketing i Jøtul, om hvordan man fenger denne etter hvert så kjøpesterke målgruppen.     

Les mer ›

Temaer: influencer marketing, millennials

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Anbefalt for deg

Temaer

Se alle