Marketing equity - et resultat av vellykket digital markedsføring

Av Stig Hammer 20. oktober 2016 | 7 minutter lesetid

Marketing equity kan oversettes til "markedsføringsegenkapital". Under begrepet ligger det altså en påstand om at bedriften kan bygge opp varige verdier i selve markedsføringen. La meg forklare hvorfor dette ikke er så idiotisk som det høres ut, og hvorfor du som toppleder må ta ansvar for å utvikle din bedrifts marketing equity. Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, markedskapital, digital markedsstrategi, marketing equity

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle