7 ulike måter å måle kundesuksess

Av Ole Henrik Sæve 12. juli 2022 | 5 minutter lesetid

Tradisjonelt har kundesuksess, eller kundetilfredshet, blitt målt på antall utgående anrop, innkommende e-poster eller hvor mange møter det er booket gjennom dagen. Det er målbare tall som gjør det lett for ledelsen å vurdere arbeidsinnsatsen til medarbeiderne. Det er ikke lenger nok. Fokuset har forflyttet seg fra enkeltstående handlinger til kunderelasjoner. Det gjør det vanskeligere å måle arbeidsinnsatsen. Her får du 7 konkrete måter du kan måle kundesuksess på.

Les mer ›

Temaer: kundeservice, kundesuksess, målbart

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle