Som digital markedsfører har du ambisiøse mål, men er de SMARTe nok?

Av Katrine Valhammer 6. februar 2018 | 4 minutter lesetid

 

Måloppnåelse er en essensiell del av en markedsførers suksess. Når vi innfrir et mål som vi har satt oss, utløses en nærmest euforisk følelse, som igjen øker arbeidslysten og motivasjonen vår. Vi blir også villige til å strekke oss enda lenger neste gang. I dette innlegget vil jeg dele noen råd om hvordan du setter gode mål.

Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, målbar markedsføring

Slik kan du som leder nå salgsmålene dine

Av Lars Hansen 8. september 2016 | 2 minutter lesetid

 

Globalisering og digitalisering endrer kjøpernes atferd. Men også leverandørenes spilleregler. Hvis salg og marked jobber på «gamlemåten», hvor realistisk er da en videre vekst i topplinjen? Skal du nå målene, må du snu skuta nå.

Les mer ›

Temaer: markedsføring, salg, målbar markedsføring, salgsledelse

Målbar digital markedsføring er veien til toppledelsens hjerte

Av Erlend Førsund 19. november 2015 | 2 minutter lesetid

8 av 10 toppledere stoler ikke på og er ikke fornøyde med jobben markedssjefen gjør. De vet at markedsføring fungerer i teorien, men mange har til gode å se måltall og KPI-er (Key Performance Indicators) som beviser effekt på bunnlinjen. Er dette tilfellet i din virksomhet - frykt ikke, dette kan vi gjøre noe med.

Les mer ›

Temaer: digital markedsføring, målbar markedsføring

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle