B2B-personas du ikke bør glemme i inbound marketing

Av Tove Eggen 4. august 2020 | 6 minutter lesetid

Se for deg at en bedrift har innført inbound marketing som en strategi for å tydeliggjøre behov og løsninger i form av nyttig innhold, og slik lokket et varmt lead inn i bedriftens sfære på mesterlig vis. Kommunikasjonen flyter og avtaletilbud er sendt. Men brått blir forhandlingene overkjørt fra høyre flanke av en oversett nøkkelperson som ble avgjørende i kjøpsprosessen. Det kan skje med den beste av oss. 

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, innholdsmarkedsføring, kjøpsprosess, personas, kjøpsrolle, B2B Personas

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle