Når bør man investere i performance marketing?

Av Mia Kristine Garder 23. mai 2023 | 6 minutter lesetid

Performancemarketing, eller resultatbasert markedsføring, er en form for digital annonsering hvor aktivitetene baserer seg på løpende måling og analyse, både via automatiske algoritmer og løpende optimalisering. Det er mange fordeler ved å investere i perfromancemarketing, men det kan også være noen fallgruver. I dette blogginnlegget skal jeg gå gjennom noen viktige faktorer å vurdere før du investerer i performancemarketing.  

Les mer ›

Temaer: performance marketing, Performance spesialist, investering

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle