Hvordan inbound marketing bidrar til økt lønnsomhet på anbudsmarkedet

Av Tore Berntsen 15. september 2015

Det offentlige Norge kjøper varer og tjenester for ca. 400 milliarder kroner hvert år. Dette dekker et bredt spekter; alt fra konsulenttjenester, programvare til transportoppdrag og bygg/anlegg. Det offentlige markedet er så viktig for mange norske bedrifter at suksessraten på anbudsbesvarelsene er avgjørende for bedriftens lønnsomhet og langsiktige overlevelsesevne.

Les mer >

Temaer: inbound marketing, anbudssalg

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Siste innlegg

Temaer

Se alle