Hvordan inbound marketing bidrar til økt lønnsomhet på anbudsmarkedet

Av Tore Berntsen 15. september 2015 | 3 minutter lesetid

Det offentlige Norge kjøper varer og tjenester for ca. 400 milliarder kroner hvert år. Dette dekker et bredt spekter; alt fra konsulenttjenester, programvare til transportoppdrag og bygg/anlegg. Det offentlige markedet er så viktig for mange norske bedrifter at suksessraten på anbudsbesvarelsene er avgjørende for bedriftens lønnsomhet og langsiktige overlevelsesevne.

Les mer ›

Temaer: inbound marketing, anbudssalg

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle