Hva markedsførere og selgere kan lære av miljøaktivisten Greta Thunberg

Av Anne Kristine Hirsch 14. mai 2019 | 3 minutter lesetid

I don't want you to be hopeful, I want you to panic, sa Greta Thunberg da hun talte til verdens ledere på World Economic Forum i Davos i januar. 16-åringen fra Stockholm har inspirert millioner av ungdom til å ta klimautfordringene på alvor, men hun har også fått de voksne til å lytte. Hun omtales stadig i verdens største medier, Time Magazine kåret henne til verdens mest innflytelsesrike ungdom i 2018, og hun har til og med blitt nominert til Nobels Fredspris. I kakofonien av stemmer som roper høyt om klimakrisen er det en alvorlig jente med u-hippe fletter og asbergerssyndrom som har fått ikonstatus. Men hvorfor akkurat henne? Jeg mener Aristotels har en del av svaret.

Les mer ›

Temaer: økt engasjement, storytelling, skriving

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no, hubspotbloggen.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle