Markedspartner har inngått en avtale med Oneflow for å kunne tilby våre kunder en smidig løsning for signering av avtaler og dokumenter integrert med HubSpot.
– Vi ser at mange kunder har behov for en god måte å hente inn digitale signaturer på avtaler og dokumenter, som er godt integrert mot HubSpot. Derfor har vi inngått et partnerskap med Oneflow, som gjør at vi kan tilby en god løsning for dette, sier COO i Markedspartner, Jonas Bjørnstad.
Støtter ulike former for signering
Bjørnstad sier integrasjonen mot HubSpot har vært viktig, men også at det er smidig å være på mottakerside når man bruker løsningen fra Oneflow.
– Oneflow leverer bra på det vi har sett etter i en slik løsning, både knyttet til sikkerhet og ulike former for digital signering med løsninger som spenner fra enkel digital bekreftelse til signering med BankID og SMS-bekreftelse. Det er viktig for oss i vår jakt på å redusere friksjon i kundereiser, sier Bjørnstad.
Glad for samarbeidet
Customer Success Manager og Team Lead Sebastian Nimland-Lunde i Oneflow er glad for partnerskapet med Markedspartner.
– Med Oneflow integrert i HubSpot vil Markedspartners kunder kunne øker effektiviteten, og salgsprosessen blir smidigere. Ved å automatisere arbeidsflytene, opprette og forhandle kontrakter direkte i HubSpot, sparer du tid, reduserer forsinkelser og øker sjansen for å sikre signerte kontrakter raskere. Dette er en investering som virkelig lønner seg, sier Nimland-Lunde.