Google anerkjenner prestasjonene til de beste partnere sine over hele verden ved å tildele Premier Partner-status som en del av Google Partners program. Markedspartner har blitt kåret til Premier Partner i 2024!
Det betyr:
- Vi er blant topp 3% av Google Partnere.
- Vi har vist ekspertise i Google Ads og evne til å skape nye kundeforhold og hjelpe eksisterende kunder å vokse.
- Vi får eksklusive fordeler vi kan bruke for å hjelpe kundene våre med å vokse og skape suksess med Google Ads.
- Vi er oppført i Google Partner-katalogen som hjelper potensielle kunder å finne de beste partnere.
Performance-avdelingen på besøk hos Google
Hele performance-avdelingen vår var nylig i Dublin og besøkte Google. Der fikk de en gjennomgang av nyheter og oppdateringer som kommer. De fikk også se de fine kontorene og et innblikk i arbeidshverdagen til de ansatte hos Google. Hannah Freberg, som er leder for performance-avdelingen i Markedspartner, sier at hele gjengen hadde utbytte av besøket og at de lærte mye. Hun er veldig takknemlig for utnevnelsen som Google Premier Partner fordi det viser at vi er anerkjent av Google som en av de beste partnerne i Norge. Hun er også veldig fornøyd med fordelene som kommer med det nye utnevnelsen, som kommer til å være til nytte både for oss og for kundene våre.
Hva er disse fordelene?
Fordi vi har blitt Premier Partner kan kundene våre alltid være sikre på at de får dyptgående forståelse og sertifisert ekspertise innen Google Ads. Fordelene er blant annet avanserte verktøy og ressurser som vil hjelpe avdelingen å finjustere og optimalisere alle våre kunders Google Ads-kampanjer. Vi får også tilgang til mer detaljerte analyser med innsikt i trender for ulike bransjer, noe som hjelper oss strategisk. Kundene våre vil være de første til å dra nytte av de nyeste funksjonene og oppdateringene, fordi vi får tilgang til nye verktøy og betafunksjoner tidligere enn andre.
Skal fortsette å vokse
Vi er ydmyke og stolte over utnevnelsen. Med denne direkte tilgangen til kontinuerlig opplæring fra Google er hele avdelingen bedre rustet til å gi strategisk rådgivning og støtte. Hannah avslutter med at hun og teamet hennes gleder seg til å fortsette og hjelpe bedrifter å vokse og unytte digitale markedsføringsstrategier mest mulig effektivt.