5 fine frøkner - Anne Lise, Mia, Vilde, Kelly og Siri

Markedspartner vokser og har fått med seg hele 5 nye damer på laget! Møt vår nye avdelingsleder for utvikling og brukeropplevelse Anne Lise Falck, digitalmarkedsfører Mia Kristine Garder, salgsutvikler Vilde Utter Nilsen, performance spesialist Kelly Vu og innholdsprodusent Siri Hofstad Ruud.

 

Anne Lise  

I sin rolle som avdelingsleder skal Anne Lise tilrettelegge og sørge for best mulig vurderinger i form av planlegging, ressurser og koordinering, sett opp mot behov som finnes i markedet. Sammen med sin avdeling skal hun forstå kundenes behov og bistå i å identifisere de mulige løsningene der det er uklart.

- Da jeg leste annonsen til Markedspartner steg pulsen. Dette er jo stillingen for meg!

Det som gjorde at dette var stillingen for Anne Lise var et kombinert ønske om å komme nærmere hjemme, å få utfordret seg selv og få brukt sin erfaring innen IT. På spørsmål om hva hun tror blir hennes største utfordring svarer Anne Lise at hun må passe på å ikke forsvinne ned i kaninhullet når oppgavene er ekstra spennende, og holde fokus på totaliteten og veikartet hun skal følge.

Men, hva gleder du deg mest til da?

- Jeg gleder meg enormt til å bli enda bedre kjent med både kollegaer og kunder. Ikke minst gleder jeg med til å se hvordan våre løsninger brukes innenfor de ulike bransjene og hvordan de kan bidra til innsikt og verdi for kunden.

Mia

Vår nye digitalmarkedsfører Mia brenner for målbarhet, analyse, oppfølging og beslutninger basert på data. Hos oss vil hun hjelpe kundene sine å ta datadrevne beslutninger, som vil øke businesskvalitet og resultater.

Mia har hatt praksis hos oss tidligere og etter å ha opplevd kulturen hadde hun lyst til å komme tilbake.

Jeg synes det var utrolig kult å se hvordan Markedspartner fortsatte å vokse, og oppfordret sine medarbeidere til å utvikle seg og vokse sammen med dem. Det er noe jeg synes er veldig viktig hos min arbeidsgiver. 

Mias største utfordring blir å sette seg inn i tilværelsen som konsulent siden hun kun har jobbet inhouse tidligere. Selv om det blir en utfordring, gleder hun seg masse til å utvikle seg sammen med dyktige medarbeidere. 

Vilde

Som salgsutvikler er Vilde en av de første personene potensielle kunder har kontakt med i Markedspartner. Hun skal forsikre kundebehandling av beste kvalitet og vil ha ansvar for å utvikle kvalitative leads for oss.

Vilde er over gjennomsnittet glad i salg, sosiale medier, markedsføring og kommunikasjon. Hun var derfor på jakt etter en jobb som gjenspeilet disse interessene.

- Der traff Markedspartner blink, visst! Jeg trives veldig og gleder meg faktisk til jobb.

Vilde sier hennes største utfordring blir å venne seg til en 08-16 hverdag, etter tre år med varierende rutiner som kunne resultere i eksamenslesing kl. 02 og frokost kl. 13. Med det sagt ser hun absolutt frem til en ny hverdag med gode rutiner.  

Hva gleder du deg mest til?

 - Med en gjennomgående interesse for bransjen så gleder jeg meg rett og slett bare til å lære enda mer av... alt! Jeg gleder meg også veldig til å bli helt selvgående i stillingen min. 

 

Kelly 

Som performance spesialist i Markedspartner skal Kelly hjelpe kunder å lykkes på et operativt nivå med sine investeringer i digital annonsering og synlighet. Hun har stor lidenskap for målrettet digital markedsføring og brenner for effektiv kommunikasjon i ulike kundereiser. 

Kelly forteller at hun allerede hadde hørt om Markedspartners gode rykte før hun søkte.

- Fast forward i noen måneder så er jeg plutselig her! Jeg er veldig takknemlig for å få denne muligheten og ser frem til å bygge videre på min kompetanse og erfaring.

Når vi spør henne hva hun tror blir hennes største utfordring, svarer hun at det blir å sette seg inn i bransjen fra kundens perspektiv. På spørsmål om hva hun gleder seg mest til svarer hun fort – kollegaene!

- Jeg gleder meg mest til å komme tilbake til en normal hverdag der man kan møte alle kollegaene på kontoret og bli bedre kjent. Jeg gleder meg til lunsj, en hyggelig prat ved kaffemaskinen og deling av kunnskap og erfaringer.

Siri

Som vår nye innholdsprodusent skal Siri skape innhold folk vil se mer av. Både i bloggform, på sosiale medier og i tradisjonelle medier. I uendeligheten av muligheter som finnes, skal hun være en guru for våre kunder når de skal finne de beste plattformene å nå sine kunder på.

Hva fikk deg til å søke jobben i Markedspartner?

- Jeg ble veldig fristet av hvor godt fagmiljøet fremsto, samtidig som det virket som en veldig jovial bedrift. For meg var noe av det viktigste å komme til et miljø hvor jeg får utvikle meg og mine ferdigheter, og det opplevde jeg både i stillingsutlysningen og i intervjuene at også var viktig for Markedspartner at jeg fikk gjøre.

Vi måtte jo spørre Siri også hva hun trodde ville bli den største utfordringen, hun svarte at det rett og slett blir å omstille hjernen til noe nytt og annerledes. Hun gleder seg allikevel mest og er klar for å realisere sitt fulle potensial.

Velkommen til Markedspartner damer! Vi gleder oss til å bli enda bedre kjent med dere alle sammen. 

TIPS! Trenger du en jobb eller ønsker du å prøve noe nytt? Vi vokser og er fortsatt på jakt etter nye lagspillere. Er du en av dem? Se våre ledige stillinger her >

Helene Nissen Woie's photo

Av: Helene Nissen Woie

Helene er digital innholdsspesialist i Markedspartner. Hun kommer fra en rolle som innholdsprodusent og tekstforfatter. Hun har en spennende faglig bakgrunn med studier både ved Norges Kreative Høyskole (tekstforfatter) og en bachelor i Interaktivt design fra Høyskolen Kristiania. I bagasjen har hun har også med seg studier i norsk grammatikk.