Ny guide: Hvordan nordiske selskaper økte antall leads med 100%

Av Erlend Førsund 19. august 2015 | 1 minutter lesetid

Ny_guide-_Hvordan_nordiske_selskaper_kte_antall_leads_med_100

HubSpot har helt nylig lansert en guide med spennende casestudier fra nordiske selskaper som benytter inbound marketing som sin hovedstrategi til å øke antall leads. Last ned guiden her.

Guiden, som er på engelsk, gir deg også en introduksjon til hvordan du planlegger, gjennomfører og måler din første inbound marketing-kampanje.

Noen fun-facts fra guiden:

  • Bearbeidede leads gir i snitt en 20% økning i salgsmuligheter i forhold til ikke-bearbeidede leads
  • Norge, Sverige og Danmark står for 7% av Europas LinkedIn-brukere
  • Caset på siden 28 er en av våre kunder

Guiden kan du laste ned her.


Erlend Førsund's photo

Av: Erlend Førsund

Erlend Førsund er markedssjef i MarkedsPartner og innholdsrådgiver. Han er utdannet i markedsføring og språk ved Handelshøyskolen BI og NHH og har 17 års erfaring fra digital markedsføring innen B2B. Erlend har blogget om marketing på sin egen blogg, Markedsheltene.no, siden 2009 og er forfatter av Hvordan lykkes med content marketing.

Følg på Facebook

Følg på LinkedIn

Følg på Twitter

Epost

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle