1. Line Item Revenue Analytics: Få full kontroll på inntekten din
Dette er en gamechanger for selskaper som ønsker bedre oversikt over når inntektene faktisk kommer inn. Tidligere har HubSpot sin revenue analytics hatt en del begrensninger, men med den nye Line Items Revenue får du:
- En ny rapporteringsmodell som viser inntekter over tid basert på line items.
- Ut av boksen rapporter som visualiserer månedlig inntjening fra potensielle og vunnede deals brutt ned på produkter.
- Alt i alt et mye mer solid verktøy for å analysere fremtidige inntekter.
Nye Line Items Revenue gir deg full kontroll på inntektsstrømmene fra Deals. Det hjelper deg med bedre planlegging og full kontroll på budsjettoppnåelse. HubSpot forteller oss at de vil utvide funksjonaliteten til dette verktøyet denne våren med muligheten for flere filtre og alternativer til visuelle rapporter.
* Tilgjengelig for Sales Pro+ i beta.
2. Sales Performance Workspace: Optimalisert for salgsledere
HubSpot lanserte tidligere Sales Workspace, en egen meny spesifikt for selgere. Nå har HubSpot lansert det samme for salgsledere. Med denne utvidelsen av Sales Workspace får salgsledere:
- Et arbeidsområde i HubSpot som viser de viktigste salgsdataene.
- Enkel tilgang til forecasting og aktivitetsoversikt fra selgerne sine.
- Kontroll på salgsaktivitet og data på et samlet sted.
Dette gjør det enklere å følge opp teamets innsats og være tettere på målene.
* Tilgjengelig for SalesPro+ med Sales Seat, i beta
3. Farger på property options: Bedre visuell oversikt
Nå kan du gjøre CRM-et ditt enda mer visuelt! Med denne nyheten kan du legge til farger på alternativer i datafelter, noe som:
- Gjør det enklere å skille mellom ulike verdier i CRM.
- Forbedrer brukeropplevelsen og reduserer feil.
- Et mer visuelt CRM som gir et mer intuitivt arbeidsmiljø.
Fungerer ikke for pipeline properties og lifecycle stages.
* Tilgjengelig for alle lisenser, i beta.
4. Anniversary Filters: Automatiser oppfølging av jubileum
Hurra, vi har et jubileum! Nå gir HubSpot støtte ut av boksen til å filtrere på jubileum. En funksjon som har vært savnet av mange!
Tidligere har det vært vanskelig å bygge logikk som fanger opp jubileum, som for eksempel "du ble kunde for tre år siden" eller "1 år siden lisenskjøp". Denne nyheten gjør det mulig å filtrere ut jubileum av datofelter. Det gir deg muligheten for å:
- Filtrere på jubileumsdatoer direkte i HubSpot.
- Automatisere oppfølging av kunder basert på viktige milepæler.
- Skape mer personaliserte kundeopplevelser.
* Tilgjengelig for alle lisenser, i beta.
5. Betingede datafelt for flere objekter: Mer tilpasning i CRM
Betinget datafelter er en fin måte å tilpasse CRM på. Nå utvides dette til flere objekter:
- Call
- Campaign
- Cart
- Feedback submission
- Invoice
- Lead
- List
- Marketing event
- Order
- Product
- Subscription
- User
- Workflow
Dette gir deg:
- En mer fleksibel og skreddersydd CRM-opplevelse.
- Bedre struktur og relevant informasjon i arbeidsflyten din.
- Mulighet til å tilpasse skjemaer og registreringsprosesser mer presist.
* Tilgjengelig for Pro Platform+.
6. Redigerbare standardkort og kloning av kort
Nå kan du tilpasse standardkort i HubSpot uten å måtte lage nye fra bunnen av. Dette gir:
- Større fleksibilitet i CRM-oppsettet.
- Mulighet til å tilpasse visningen til din bedrifts behov.
- Enklere administrasjon av data.
* Tilgjengelig for alle lisenser.
7. Bruk HubSpot Forms for Teams-webinarer
Tidligere måtte vi bruke separate skjemaer for Teams-webinarer, noe som krevde ekstra arbeid. Nå kan du:
- Bruke HubSpot-skjemaer for påmelding direkte til Teams-webinarer.
- Slippe manuell import og workflow-oppdateringer.
- Strømlinjeforme webinar-administrasjonen.
* Forutsetter Teams-appen for HubSpot med full installasjon.
8. A/B-testing av CTA-er: Optimaliser konverteringer
A/B testing! Markedsførerens beste venn. Nå også mulig for CTA-er!
Nå kan du:
- A/B-teste CTA-er laget med den nye CTA-byggeren.
- Finne ut hva som konverterer best på nettsiden din.
- Optimalisere call-to-actions for bedre resultater.
* Foreløpig kun tilgjengelig for Marketing Pro+ på nettsider.
HubSpot fortsetter å utvikle nye funksjoner, følg med neste måned for flere oppdateringer og nyheter.