24. mars går den digitale konferansen Kundereisedagen 2022 av stabelen og årets programleder er Eirik Norman Hansen. Eirik passer midt i blinken til å lede denne dagen, for han er nemlig besatt av kundeopplevelser.
Det har seg slik at forventningene våre som konsumere er skyhøye, og derfor har Eirik Norman Hansen valgt å navngi foredraget sitt «Bra er ikke godt nok, vi må bli besatt av kundeopplevelse!». Et foredrag han presenterte på den digitale konferansen vår, Inbound-dagen 2020. Her kan du se hele foredraget.
Dette er Eirik Norman Hansen ...
Eirik er spesielt opptatt av hva teknologi betyr for oss mennesker, organisasjoner og samfunn og hvordan dette former verden nå og i tiden som kommer, hvordan vi kan utnytte og forbedre den teknologien som finnes og hva nettopp dette vil bety for din bransje. Han har over 20 års erfaring innen digital industri og som rådgiver innen forretningsutvikling, digital strategi, kommunikasjon og sosiale medier. Han reiser også rundt og holder foredrag, samt konferansierjobber.
En verden i endring – Nye utfordringer
Vi har aldri hatt muligheten til å gjøre så mange ting som akkurat nå. Da pandemien gjorde sitt inntog for 2 år siden fikk vi alle kjenne på nye og annerledes utfordringer, som vi kunne bruke teknologi for å løse eller forbedre. Nå er hjemmekontor, fredagspils på Teams og webinarer blitt den nye normen. Inbound-dagen 2022 var første gangen vi gjorde en av våre fysiske arrangementer heldigitale. Dette viste seg å bli en stor suksess og noe vi har valgt å fortsette med også i år.
Vi må ta ansvar
Eirik mener det er viktig at vi tar ansvar og viser at vi er i stand til å forvalte disse nye utfordringene og mulighetene på best mulig måte. Spørsmålet kan være vanskelig å svare på, men som Eirik sier, det er i hvert fall viktig at vi tar det svaret på alvor og prøver. Se hele foredraget hans i videoen under og meld deg på årets Kundereisedag for å lære masse nytt og spennende om gode kundeopplevelser.